Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور، امشب مهمان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت توانست با برد یک بر صفر میزبان خود را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در دیداری از هفته سی ام رقابت های لیگ برتر بیستم فوتبال باشگاه های کشور امشب جمعه(هشتم مرداد ماه جاری)، مهمان تیم آلومینیوم اراک بود که در نهایت با نتیه یک بر صفر توانست میزبان خود را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم نفت مسجدسلیمان از 29 دیدار قبلی خود 6 برد، 10 تساوی و 13 باخت و کسب 28 امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ برتر جای گرفته و برای فرار از خطر سقوط باید تلاش خود را برای برد و کسب سه امتیاز به کار می گرفت.

نیمه اول این دیدار پایاپای پیش رفت اما بالاخره شاگردان محمود فکری اولین گل دیدار را در دقایق پایانی به نام خود ثبت کردند. در این صحنه ساسان حسینی در دقیقه 45 گلزنی کرد تا تیمش برنده به رختکن برود.

نیمه دوم این دیدار نیز بدون گل به پایان رسید تا بالاخره پس از استرس فراوان نفتی ها مسجدسلیمان با برد در آخرین دیدار فصل خود و از طرفی شکست تیم ذوب آهن اصفهان از مس رفسنجان با نتیجه مشابه این دو تیم، بالاخره در لیگ برتر ماندگار شوند.

در همین راستا محمود فکری در این دیدار فرهاد مجد کرمانشاهی، سیروان قربانی، سجاد جعفری، فرید بهزادی کریمی، محمد بلبلی، محمدمهدی احمدی، مسلم مجدمی، ساسان حسینی، مهران امیری، میرهادی میرجوان و محمد مشایخ را در ترکیب اصلی خود قرار داده بود.

همچنین علیرضا منصوریان با ترکیب محمدرضا ناصری، امیرمحمد هوشمند، امیر نوری، محمد ایران‌پوریان، امیرحسین محمودی، پوریا آریاکیا، علیرضا چراغعلی، سید مهدی حسینی، علیرضا منظمی و نیما درودی را برای رقابت با تیم نفت مسجدسلیمان ارنج کرده بود.

سید وحید کاظمی به همراه فرهاد مروجی، اسماعیل احمدی و امید سعید فر گروه داروی این دیدار را تشکیل داده بودند و اسماعیل صفیری نیز نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.

تیم نفت مسجدسلیمان کار خود را در لیگ برتر بیستم با کسب 31 امتیاز و جای گرفتن در رده سیزدهم به پایان رساند.

همچنین تیم آلومینیوم اراک با 37 امتیاز و جای گرفتن در رده یازدهم، لیگ برتر بیستم را به پایان رساند.

 

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران آلومینیوم اراک هفته سی ام برنا خوزستان نفت مسجدسلیمان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۱۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال

تیم فوتبال تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران شکست خورده است و به دنبال پایان ناکامی برابر این تیم است.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال تراکتور و استقلال تهران در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت باید در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی هم قرار گیرند. تراکتور ۴۰ امتیازی است و برای زنده نگه داشتن اندک امید خود برای حضور در رقابت‌های آسیایی سال آینده نیاز مبرم به ۳ امتیاز این بازی دارد. تراکتور در ۳ دیدار اخیر خود برابر استقلال تهران بازنده بوده و این تیم در مجموع ۳ دیدار، ۱۱ گل از استقلال دریافت کرده و تنها دو بار توانسته دروازه آبی‌پوشان را باز کند.

حمید مطهری مربی تیم تراکتور که در اولین حضور خود روی نیمکت این تیم توانست ذوب آهن را در جام حذفی شکست دهد، در اولین تجربه خود روی نیمکت تراکتور در لیگ برتر کار سختی را برابر استقلال تهران خواهد داشت. آبی‌های پایتخت مدعی اصلی قهرمانی به شمار می‌روند و با ۵۳ امتیاز در صدر قرار دارند، مطهری و شاگردانش می‌توانند دلخوش حضور هوادارانشان در این بازی باشند تا جو ورزشگاه را به سود خود کنند.

آخرین باری که استقلال برای دیدار با تراکتور راهی تبریز شد به ۱۶ دی ۱۴۰۱ برمی‌گردد که آن بازی با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید و هواداران این تیم امیدوارند تا بار دیگر استقلال در مقابل تراکتور شکست بخورد و روند ناکامی این تیم پایان یابد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال/ ۳ شکست متوالی سرخ‌ها
  • شمس آذر - پیکان؛ مصاف جوان سازها/ آغاز حساس‌ترین هفته فوتبالی
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی