Web Analytics Made Easy - Statcounter

جشن قهرمانی پرسپولیس با چاشنی کری‌خوانی بازیکنان این تیم برای رقیب سنتی‌شان همراه بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس به‌عنوان قهرمان لیگ بیستم برگزار شد که این مراسم بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حاشیه کم نداشت.

* جشن قهرمانی پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که بازیکنان پرسپولیس با نشان دادن عدد 5 به نشان کسب پنجمین قهرمانی پیاپی، برای رقبای خود کری می‌خواندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* مهدی شیری، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس و البته محمدحسین کنعانی‌زادگان با بیان جمله «من به اینها نمی‌بازم» فرهاد مجیدی که پس از دربی بیان کرده بود، به نوعی برای سرمربی آبی‌پوشان کری خوانی کردند.

* میلاد سرلک، بازیکن بختیاری پرسپولیس با لباس محلی در جشن قهرمانی تیمش شرکت کرد.

* علی شجاعی که از ناحیه دست چپ دچار مصدومیت شده، با دستی شکسته و آتل بسته در جشن قهرمانی حضور داشت.

* هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس نیز مانند سال‌های قبل همراه با پرسپولیسی‌ها در جشن قهرمانی سرخپوشان حاضر بود.

* بوژیدار رادوشویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس که تنها بازیکن خارجی این فصل پرسپولیس بود، با پرچم کشورش روی سکوی قهرمانی آمده بود.

* پس از اهدای جام، هیچ کدام از پروتکل‌های بهداشتی رعایت نشد و افراد متفرقه با حضور در زمین و گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان و اعضای تیم پرسپولیس، نشان دادند که مسئولان برگزاری بازی توان رعایت پروتکل‌های بهداشتی را ندارند.

فنایی: جای هواداران پرسپولیس خالی بود/ شیری: به هیچکس جام نمی‌دهیم!ترابی: همه رقبا به قدرت پرسپولیس اعتراف می‌کنند/ شرمنده هواداران نشدیم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس پروتکل های بهداشتی جشن قهرمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!

به گزارش ورزش سه شکست تلخ و عجیب پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم یادآور خاطرات تلخ قشقایی شیراز در جام حذفی ۱۳۹۵ شد.

پرسپولیس در روزی که ۴ بار از حریف پیش افتاده بود سرانجام در ضربات پنالتی شکست خورد تا طلسم شکست ناپذیری خارج از خانه سرخپوشان در جام حذفی بعد از  ۲۷۶۵ روز باطل شود.

آخرین شکست این تیم نیز دقیقا به همین شکل و در ضربات پنالتی مقابل تیم لیگ دویی قشقایی رقم خورده بود.

جالب  آنکه آلومینیومی ها پیش از این در جام  حذفی دو فصل پیش و در همین مرحله یک هشتم موفق به شکست دادن تراکتور و سپاهان نیز شده بود و حالا نام پرسپولیس هم به قربانیان ایرالکو برای دومین بار در تاریخ جام حذفی اضافه شد.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اصالت لباس محلی عشایر ایل شاهسون
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • تیم جدید فرهاد مجیدی مشخص شد؟
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • مقاومت رفیعی بعد از ۴۴۴ دقیقه شکسته شد