Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم آلومینیوم اراک گفت: از هواداران آلومینیوم عذرخواهی می کنیم چون بعد از تثبیت حضور آلومینیوم در لیگ برتر، بی انگیزه شدیم. 

به گزارش "ورزش سه"، محمد خرمگاه، مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در غیاب علیرضا منصوریان در نشست خبری بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان که با شکست این تیم همراه بود، حاضر شد و اظهار داشت: خسته نباشید و خداقوت به بازیکنانمان می گوییم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن ها تلاش کردند و زحمت کشیدند؛ به ویژه امروز که یکی از بهترین بازی هایمان بود، اما متاسفانه سه موقعیت صددرصد ما به گل نرفت. متاسفانه در سه بازی اخیر 8 بازیکن تاثیرگذارمان را نداشتیم. با این حال خیلی خوب بازی کردیم و نفت مسجدسلیمان از تک موقعیتش استفاده کرد. تنها چیزهایی که ما را اذیت کرده، سه، چهار بازی ای است که داوران پنالتی های ما را نگرفتند و برای رقبای ما پنالتی گرفتند.


وی افزود: این اتفاقات بازیکنان ما را بی انگیزه کرد. در این سه، چهار هفته سعی کردیم بازیکنان را از نظر روحی و روانی بالا نگه داریم. امروز 6 بازیکن جوان در زمین گذاشتیم و سه، چهار نفر آن ها نوید روزهای خوبی را به ما می دهند. 


مربی تیم آلومینیوم اراک با اشاره به محرومیت منصوریان عنوان کرد: کمیته انضباطی به خاطر صحبت سرمربی ما درباره فساد در فوتبال چهار جلسه محروم کرده، اما متاسفانه در بازی های مختلف می بینیم که به داور بازی فحاشی می کنند و با یک جریمه نقدی از آن می گذرند. با تمام این صحبت ها به داور بازی امروز تبریک می گویم. با اینکه بازی را باختیم، اما امروز عملکرد خوبی از داور دیدیم. 


خرمگاه ادامه داد: چرا اول فصل بازیکن 20 ساله را یک ساله قرار می بندند و بازیکن 30 ساله را هم یک ساله می بندند. متاسفانه برخی از نفرات ما به فکر آینده خودشان بودند و همین باعث شد که در 5، 6 بازی اخیر صددرصد نباشیم. 


وی در پایان گفت: در آخر هم از هواداران آلومینیوم عذرخواهی می کنیم چون بعد از تثبیت حضور آلومینیوم در لیگ برتر، بی انگیزه شدیم.

محمد خرمگاه (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد خرمگاه مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۱۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان

کارشناس داوری فوتبال کشورمان اعتقاد دارد، بیژن حیدری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس - سپاهان تأثیر داشته است. - اخبار ورزشی -

ابراهیم میرزابیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار پرسپولیس - سپاهان اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی دو تیم خیلی کیفیت نداشت، اما قضاوت داور بازی هم در بی‌کیفیتی بازی تأثیرگذار بود. حیدری خیلی از برخوردها و صحنه‌هایی که خطا نبود را بی‌جهت سوت زد و به اشتباه بازی را متوقف کرد. هر بازیکنی که به زمین می‌خورد داور سوت می‌زد در حالی که در خیلی از صحنه‌ها می‌توانست دستور به ادامه بازی بدهد و قضاوت بهتری داشته باشد.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

وی در ادامه افزود: حیدری در چند صحنه هم به اشتباه کارت زرد داد. در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان همچنین خاطر نشان کرد: در دقیقه 14، زانوی بازیکن سپاهان به سر یک بازیکن پرسپولیس برخورد کرد که باز هم خطایی اعلام نشد. همچنین در دقیقه 39 ضربه رضاییان پس از برخورد با دستان بیرانوند به بیرون از زمین رفت و داور باید کرنر می‌گرفت، اما به اشتباه ضربه دروازه زده شد. در ادامه در دقیقه 61 هم حیدری باید به یک بازیکن سپاهان اخطار می‌داد که این اتفاق نیفتاد. در یک صحنه دیگر نیز کمک داور اول بازی به اشتباه آفساید ترابی را اعلام کرد.

میرزابیگی در پایان گفت: نکته قابل تأمل در این بازی این بود که بازیکنان بیش از حد اعتراض می‌کردند، در صورتی که داور می‌توانست با تذکر از اعتراض‌های بیش‌ از حد بازیکنان جلوگیری کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناسی سه صحنه جنجالی پرسپولیس - سپاهان
  • کریمی: منتظر صحبت ما هستند تا محروم کنند!
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • من به اوسمار نمره صفر را می دهم | خجالتی بودن بازیکن پرسپولیس کار دست تیم می دهد!
  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است