Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل پرسپولیس با مدافع تیمش به شوخی پرداخت.

جعفر سمیعی پس از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت:

این قهرمانی را به همه تبریک می‌گویم. خوشحالم که در ایام عید غدیر این اتفاق افتاد. امیدوارم موفقیت‌ها ادامه‌دار باشد. کار بعدی ما بعد از اتمام مسابقات شروع می‌شود.

به گزارش طرفداری؛ وی درمورد تمدید قرارداد اعضای کادر فنی و بازیکنان این تیم، خاطر نشان کرد:

کادر فنی قرارداد دارد و قرارداد سایر بازیکنان هم بعد از تعطیلات پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از قبل صحبت‌هایی شده اما فعلاً جمع‌بندی صورت نگرفته است.

مدیرعامل پرسپولیس درمورد اینکه کنعانی‌زادگان اعلام کرده که کارش در پرسپولیس تمام شده و می‌خواهد این تیم را ترک کند، تصریح کرد:

توفیق پرسپولیسی بودن از وی سلب می‌شود.

سمیعی درخصوص شرایط شهریار مغانلو، خاطرنشان کرد:

درمورد قرارداد بازیکنان اجازه بدهید به نتیجه برسیم و گمانه‌زنی رسانه‌ها توجه نکنیم. ما اقداماتی انجام داده‌ایم، اماهنوز به نتیجه نرسیدیم.

وی درمورد بدهی‌های باشگاه، گفت:

بدهی‌ها همچنان پا برجا است. انشالله که بتوانیم آنها را درست کنیم.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس مجتبی محرمی در طرفداری: گفتند مویت بلند است، نمی توانی مربی باشی! عذرخواهی مهدی تارتار از هواداران سپاهان: صادقانه بگویم برای شکست پرسپولیس خیلی تلاش کردیم اما نشد! / فیلم طعنه مدافع پرسپولیس به فرهاد مجیدی: من به این ها نمی بازم! داوید آلابا بابت 5 سال حضور در رئال مادرید، مبلغی حدود 115 میلیون یورو دریافت خواهد کرد پیشنهاد 100 میلیون پوندی منچسترسیتی به استون ویلا برای جذب جک گریلیش

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!

جواد کاظمیان، محمدرضا خانزاده و رضا شاهرودی با یکدیگر دیدار کردند.

طرفداری | جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس این روزها با فاصله گرفتن از فوتبال حرفه ای به زندگی‌اش ادامه می دهد. کاظمیان در اینستاگرام فعالیت دارد و از تمرینات و تفریحاتش عکس و فیلم منتشر می کند.

در آخرین استوری منتشر شده از جواد کاظمیان، او در کنار رضا شاهرودی که روزی به مالدینی ایران ملقب بود در حال تمرین دیده می‌شود و در کنار آنها محمدرضا خانزاده نیز حضور دارد.

دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • به وقت انتقام در حساس‌ترین بازی‌؛ عیسی به مورایس رسید
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • بازیکنان تراکتور تا بازی استقلال ممنوع‌ از مصاحبه شدند
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!