Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال صنعت نفت می‌گوید برنامه کادرفنی این تیم از ابتدای فصل بازیکن‌سازی بود. به گزارش ایسنا، مرتض بچاری، مربی تیم فوتبال صنعت نفت در نشست خبری بعد از پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر ماشین‌سازی، گفت: بازی خوبی بود. ما از ابتدای فصل تصمیم داشتیم برای فصل‌های آینده بازیکن‌سازی کنیم. امروز، روزی بود که بازیکنانی را که ساخته‌ایم به نمایش بگذاریم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر که این دو اتفاق مهم برای ما رخ داد. 

او ادامه داد: از تمام بازیکنان خوب‌مان که در این فصل تمام فشارها را در گرمای شدید آبادان و باوجود بیماری کرونا تحمل کردند قدردانی می‌کنم. امیدوارم سال‌های بعد یک تیم جوان و خوب در شان نام آبادان داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی باشگاه صنعت نفت آبادان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز سیروس پورموسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد

ربیعی گفت: ۵۰ هزار متر شبکه توزیع برق در شهرستان میامی طی سال گذشته اصلاح و بهینه‌سازی شد.

وی از نصب ۲۵ دستگاه پست هوایی توزیع برای تامین برق متقاضیان میامی خبر داد و گفت: اجرای ۲۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط از مرحله نخست و دوم خط ۶۳ کیلوولت عباس‌آباد با هدف تامین برق دهستان فرومد تا مجتمع خدمات رفاهی ساخته شد.

ربیعی ادامه داد: ۳۸ هزار متر شبکه‌ توزیع برق روستاهای طلوبین، گلستان، کوهان، هونستان، محمدآباد، جودانه و کلاته اسد از توابع میامی اصلاح و بهینه‌سازی کامل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • واکنشی احساسی مربی هوادار به رویارویی با نفت
  • کار تن‌هاخ در یونایتد با اخراج رونالدو تمام شد!
  • تلاش می کنیم نفت در لیگ ماندگار شود/ هوادار تیم خوبی است
  • مربی لیگ برتری؛‌ دخترم می‌گوید این بازی را ببازید
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • حذف پرسپولیس را این بازیکن شروع و تمام کرد!
  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود