Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیئت مدیره پرسپولیس گفت:‌ ما در پرونده بودیمیر هم به رسانه‌ها قول دادیم که پنجره‌ای بسته نشود. مطمئناً در مورد کالدرون هم این اتفاق رخ خواهد داد.

خبرگزاری میزان - مجید صدری بعد از قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: این قهرمانی را به همه هواداران تقدیم می‌کنیم. همانطور که از ابتدای فصل قول داده بودیم و گفتیم قهرمان می‌شویم، خدا را شکر که به این وعده عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی در پاسخ به اینکه آیا حامی مالی استقلال به پرسپولیس ۸ میلیارد کمک کرد، گفت: اشکالی دارد؟ چرا تأیید نکنم؟    رییس هیئت مدیره پرسپولیس در پاسخ به اینکه برنامه این باشگاه برای حفظ بازیکنان چیست، عنوان کرد: ما همه جوره در خدمت بازیکنان هستیم. امیدوارم در فصل آینده هم شاهد یک قهرمانی باشیم.   صدری در خصوص نحوه دریافت مطالبات پرسپولیس از AFC گفت: این کاری است که هر روز در حال پیگیری آن هستیم. از طریق وزارت امور خارجه که امید داریم در حال پیگیری هستیم. ما برنامه‌های خوبی برای درآمدزایی داریم که یکی یکی آن‌ها را اجرایی خواهیم کرد.   وی در خصوص برنامه‌های پرسپولیس برای پرونده گابریل کالدرون بیان داشت: ما در پرونده بودیمیر هم به رسانه‌ها قول دادیم که پنجره‌ای بسته نشود. مطمئناً در مورد کالدرون هم این اتفاق رخ خواهد داد.   رئیس هیئت مدیره پرسپولیس در خصوص اینکه سمیعی مدعی شده تکلیف کارگزار شنبه روشن می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر آقای سمیعی این حرف را زده، حتماً این اتفاق می‌افتد.    صدری در خصوص شایعه کمک‌های آذری جهرمی به پرسپولیس گفت: خیلی خوب است که بررسی کنید که آقای آذری جهرمی به تیم مقابل ما کمک کرده یا خیر. آقای جهرمی خودش پاسخگو است. درست است که او به عنوان یک هوادار توئیت می‌زند، اما به عنوان یک وزیر می‌دانم به همه تیم‌ها کمک کرده است. هر کاری از دست او برآمده انجام داده و رنگی عمل نکرده است. بیشتر بخوانید: مغانلو: انتقال به سپاهان؟ سوال حاشیه‌ای نپرسید

انتهای پیام/

برچسب ها: مجید صدری پرسپولیس

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس مجید صدری پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد

به گزارش "ورزش سه"، در این هفته از رقابتهای لیگ برتر پرسپولیس میزبان سپاهان در ورزشگاه آزادی است. اگرچه ابتدا گفته می‌شد این بازی توسط سهامدار پرسپولیس رایگان می‌شود اما با مخالفت سازمان لیگ از ظهر امروز بلیت فروشی این مسابقه حساس با قیمت معمول شروع شد.

به دلیل استقبال فوق‌العاده هواداران پرسپولیس از این بازی، بلیت‌فروشی طبقه دوم غربی برای اولین در این فصل باز شد. سمت غربی استادیوم در این فصل به دلیل بازسازی کاملا بسته بود اما حالا در این دیدار حساس برای طبقه دوم این قسمت از ورزشگاه بلیت فروشی می‌شود.

تا کنون بیش از ۳۹ هزار بلیت به فروش رفته است و پیشبینی می‌شود تا روز بازی بلیت‌های بیشتری نیز رزرو شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات حادثه واژگونی خودروی ایکس ۵۵ پرو
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • مشعل المپیک در فرانسه تحریم شد
  • مشعل المپیک درفرانسه تحریم شد
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • وزیر امور اقتصادی و دارایی: پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • پیشنهاد ایران به بانک توسعه اسلامی برای نحوه تامین مالی تایید شد
  • اتفاق ویژه: جایگاه غربی آزادی برای پرسپولیس باز شد
  • خطیر در استقلال ماندنی شد