Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ربیعی، سرمربی تیم مس رفسنجان پس از پیروزی مقابل ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: به مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان و اعضای کادرش خسته نباشید می‌گویم. از این بابت خوشحالم که فوتبال پاکی انجام دادیم و با توجه به غیبت ۶ بازیکن خود با جسارت، برنامه‌ریزی و تلاش بازیکنان به پیروزی ارزشمندی رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق برنامه‌ریزی که سال گذشته در تیم مس رفسنجان انجام داده بودیم قرار بود تیم مس رفسنجان طی پروسه‌ای ۳ ساله به لیگ برتر صعود کند که خوشبختانه موفق شدیم در یک سال با قهرمانی در لیگ و دسته اول ۳ هفته زودتر از پایان مسابقات به لیگ برتر صعود کنیم. برنامه ما در سال نخست حضور در لیگ برتر، تثبیت تیم در این رقابت‌ها و قرار بود در سال دوم هم رتبه تک رقمی کسب کنیم که امروز خوشحالم که توانستیم برنامه سال آینده خود را در این فصل به سرانجام برسانیم و در واقع برنامه‌ای ۵ ساله را در ۲ سال محقق کردیم.

او ادامه داد: از تمام کسانی که در این مسیر به ما کمک کردند قدردانی می‌کنم و به تمام اعضای تیم خسته‌نباشید می‌گویم. این دستاورد بزرگی برای شهری مانند رفسنجان است و با تمام کمبود‌هایی که این شهر از نظر سخت‌افزاری دارد، تیم مس مسیر خود در فصل اول حضور در لیگ برتر را به درستی طی کرد و شایسته لقب پدیده لیگ است. در مقطعی از فصل ۴ شکست متوالی را تجربه کردیم و عده‌ای از نتیجه‌گیری تیم ناامید شده بودند و حتی به تیم گزند می‌زدند، اما از  محمدی رئیس هیئت‌مدیره و  زین‌الدینی مدیرعامل تیم مس رفسنجان تشکر می‌کنم که توانستیم با حمایتشان، آن شرایط را صبورانه و مدبرانه پشت سر گذاشته و پس از آن مرحله در ۴ بازی آخر خود ۸ امتیاز کسب کنیم و رتبه تیم را بهبود ببخشیم. اگر باخت مقابل ماشین‌سازی یا مساوی دقیقه نود مقابل نفت آبادان نبود و این ۵ امتیاز را هم کسب کرده بودیم حتی می‌توانستیم رتبه بهتری هم کسب کنیم.

ربیعی در خصوص ماندن ذوب آهن در لیگ برتر بیان کرد: من پاسخگوی خوبی برای این سوال نیستم، چون این سوال درباره وضعیت تیمی است که افرادی که از ابتدا تا انتهای فصل در کنار آن بوده‌اند باید به این سوال پاسخ دهند. نمی‌توانم به یکی ۲ بازی که از ذوب‌آهن دیده و آنالیز کرده‌ام بسنده کنم، اما در این که ذوب‌آهن مجموعه‌ای وزین با سابقه طولانی و درخشان است شکی نیست. ذوب‌آهن نایب‌قهرمان آسیا شده و مجتبی حسینی مربی بسیار بادانشی است. به هر حال فراز و نشیب در فوتبال زیاد است. ذوب‌آهن فعلاً در لیگ برتر باقی مانده، اما درباره این که باید در این جایگاه باشد یا جایگاه بهتری داشته باشد، اعضای هیئت‌مدیره و ارکان و اعضای باشگاه ذوب‌آهن می‌توانند تحلیل بهتری ارائه دهند. در بازی امروز نه ما و نه ذوب‌آهن موقعیت زیادی روی دروازه‌ها ایجاد نکردیم. ما هیچ موقعیتی به جز ضربات ایستگاهی به حریف ندادیم و تمام مسیر‌ها در کنترل ما بود. شاید درصد مالکیت توپ ذوب‌آهن بیشتر از ما بود، اما دفاع تیمی را به درستی اجرا کرده و به درستی به گل رسیدیم. در ۱۵ دقیقه پایانی نیز فرصت گلزنی داشتیم.

ربیعی در پایان خاطرنشان کرد: قطعا در روز‌های آینده در یک مصاحبه مفصل درباره تمام شرایطی که مس رفسنجان در طول یک سال گذشته تجربه کرده است صحبت خواهم کرد، اما از همین جا رتبه هشتمی لیگ را به مردم شریف و نجیب رفسنجان و کارگران عزیز شرکت صنایع ملی مس تقدیم می‌کنم و امیدوارم شاهد روزی باشیم که استان کرمان و شهر رفسنجان بتواند نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشد.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس ۲ - پیکان صفر / رویای گلات قهرمانی محقق شد و پرسپولیس قهرمان لیگ بیستم نام گرفت

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال محمد ربیعی تیم فوتبال مس رفسنجان تیم مس رفسنجان لیگ برتر ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله حسینعلی ثانی پنجشنبه شب در آئین بزرگداشت روز معلم و تجلیل از فرهنگیان و دانش آموزان با بیان اینکه، آموزش و پرورش شهرستان رامسر تلاش کرد تفکر جدیدی در مدیریت ادارات رقم بزند، گفت: در آموزش و پرورش حکمرانی حکیمانه را عملیاتی کردیم که اولین نکته در این بخش نگاه تیمی بوده است.

وی با اظهار اینکه، در حکمرانی حکیمانه آموزش و پرورش را از جناح بندی جدا و مطابق دستورات مقام معظم رهبری عمل کردیم تا از حاشیه دور شویم، گفت: جهت تعالی و رشد آموزش و پرورش از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کردیم و عدالت آموزشی را در دستور کار قرار دادیم.

ثانی افزود: اعتماد مردم را به عنوان الگو قرار دادیم که ۶ اردیبهشت سال قبل در کانون امین گزارش دادم ۱۰۰ رتبه برتر کشوری و استانی کسب کردیم و در سال جاری ۱۷۶ رتبه برتر کشوری و استانی داریم.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش شهرستان رامسر با حمایت مدیر کل در پروژه مهر با تلاش مسئولان و خیران فضا، تجهیزات و نیروی انسانی برای اول مهر آماده شد که رتبه اول استان را کسب کردیم و شورای آموزش و پرورش برتر استان مازندران شد.

وی افزود: در ارزیابی کل استان در ۳۳ شهرستان در همه حوزه‌ها رتبه اول استان را کسب کردیم و تلاش کنیم آموزش و پرورش قوی داشته باشیم که حتماً ایران قوی داشته باشیم.

کد خبر 6095440

دیگر خبرها

  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • ۱۷۶ رتبه برتر آموزشی در رامسر کسب شد
  • پوچتینو: اولین بار است که در این فصل خوشحالم!
  • تجلیل از استاد برتر دانشگاه شیراز
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهر سیرجان‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی مس رفسنجان وگل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین