Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعدادی زیادی از هواداران پرسپولیس با قهرمانی این تیم در لیگ برتر، در اطراف ورزشگاه شهدای شهر قدس به جشن و پایکوبی پرداختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) از ساعت 21:15 میهمان پیکان بود که توانست با پیروزی 2 بر صفر مقابل این تیم، عنوان قهرمانی لیگ بیستم را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اهدای جام قهرمانی به تیم پرسپولیس، تعداد زیادی از هواداران این تیم در اطراف ورزشگاه شهدای شهر قدس تجمع کرده به جشن و پایکوبی پرداختند.

اتوبوس بازیکنان پرسپولیس به دلیل ازدحام و شلوغی مقابل ورزشگاه، امکان خروج از ورزشگاه نداشت و در ورزشگاه شهدای شهر قدس حبس شده بود.

حسینی: این قهرمانی با حضور رقیبی چون سپاهان چسبیدپرسپولیسی‌ها جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر بردندحواشی قهرمانی پرسپولیس با چاشنی کری‌خوانی برای فرهاد مجیدی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس فوتبال پرسپولیس شهر قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!

به گزارش "ورزش سه"، طلایی‌پوشان دیار زاینده‌رود آمار بسیاری خوبی در 5 بازی اخیر مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی داشته‌اند و موفق به کسب 2 برد و 2 مساوی همراه کلین‌شیت شده‌اند.

آخرین گلی که سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دریافت کرده‌اند، در بازی برگشت دو تیم در لیگ هفدهم اتفاق افتاده که شاگردان منصور ابراهیم‌زاده با نتیجه دو بر صفر مقابل تیم برانکو شکست خوردند.

دیداری که نه تنها تبدیل به آخرین برد پرسپولیس در آزادی مقابل سپاهان شده بلکه آخرین گلی که سرخ‌پوشان به سپاهان در ورزشگاه خانگی زده‌اند نیز در همان بازی رقم خورد.

بعد از آن بازی دو تیم 4 مرتبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند که دو برد 1 بر 0 و 2 بر 0 برای سپاهان و دو تساوی بدون گل حاصل تلاش آن‌ها بوده است.

دیگر خبرها

  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • وحید شمسایی: هواداران ورزشگاه را پر می کنند و نباید فرصت قهرمانی را از دست بدهیم!