Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، ابراهیم شکوری درباره پنجمین قهرمامی متوالی پرسپولیس، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم در این سال سخت، پنجمین قهرمانی رقم خورد. خیلی از تیم‌ها تلاش می‌کردند جلوی پرسپولیس را بگیرند تا قهرمان نشود اما خدا را شکر با همت بازیکنان، کادر، مدیریت و هواداران، این قهرمانی را کسب کردیم. به همه هواداران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم سالهای آینده هم ادامه‌دار باشد و همانطور که یک رکورد دست نیافتنی را ثبت کردیم، همین رکورد ادامه داشته باشد.

معاون اجرایی پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با بازیکنان و برنامه آینده گفت: کار ما از روزی که به باشگاه آمدیم شروع شده، روزی که گفتیم ۷ میلیون در باشگاه پول هست اما پرونده‌های مختلف و عجیب و غریبی مثل بودیمیر داشتیم. شرایط بسیار سختی بود و می‌دانید پرسپولیس با کارگزاری قرارداد داشت که همه تعهدات خود را اجرا کرده و پرسپولیس مانده بود با کوهی از بدهی‌ها و مشکلات و بازیکنان باغیرتی که ۴ سال پشت سر هم قهرمان شدند و فینالیست آسیا بودند.

وی افزود: شرایط مالی بود بود اما هیات مدیره توانست با تمهیداتی که اندیشید، کار را پیش ببرد و امشب این تیم قهرمان شد. ما ۲ راه داشتیم می‌توانستیم تیم را رها کنیم و بگوییم هیچ راه درآمدزایی وجود ندارد چون قبلا همه راه‌ها رفته شده بود و پول هم گرفته شده بود. راه بعدی این است بیشتر تلاش کنیم تا همچنان در کورس باقی بمانیم.

وی درباره وضعیت مغانلو و کنعانی‌زادگان، خاطرنشان کرد: در آینده صحبت می‌کنیم.

شکوری درباره پرونده کالدرون، تصریح کرد: منتظر رای هستیم اما باید پرداخت کنیم و این رای هم مثل آرا دیگر است. درباره موارد دیگر در آینده صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال اینتر ایتالیا در فاصله ۵ هفته به پایان فصل جاری رقابت های سری آ توانست قهرمانی خود را مسجل کند تا برای بیستمین بار در تاریخ این رقابت ها عنوان قهرمانی را کسب کرده باشد.

سایت انگلیسی «yardbarker» در رابطه با شرایط اینتر برای فصل آینده نوشت: «الکسیس سانچز» مهاجم شیلیایی در پایان فصل جاری از اینتر جدا خواهد شد تا جا برای مهدی طارمی بازیکن ایرانی باز شود. نراتزوری (لقب تیم اینتر) برای فصل آینده خط حمله قوی نخواهد داشت. «الکسیس سانچز» تنها کسی نخواهد بود که در پایان قراردادش اینتر را ترک می کند. «استفانو سنسی» نیز پس از یک دوره مصدومیت جایی در ترکیب اینتر برای فصل آینده ندارد.

به احتمال زیاد برای فصل آینده «لائوتارو مارتینز» مهاجم ثابت اینتر خواهد بود و مهدی طارمی نیز به عنوان مهاجم ذخیره در بازی ها به کار گرفته خواهد شد.

کد خبر 6093723

دیگر خبرها

  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • طارمی عامل خروج «الکسیس سانچز» از اینتر
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • باشگاه پرسپولیس منتظر تایید سرمربی برزیلی
  • احمدعباسی: نمی‌دانم پاداش‌مان چیست ولی قول آینده را دادند
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد