Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد ربیعی در نشست خبری بعد از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: در ابتدا به مجتبی حسینی و کادر فنی ذوب آهن خسته نباشید می‌گویم. از این بابت خوشحال هستیم که توانستیم یک فوتبال پاک را به نمایش بگذاریم.

وی افزود: سعی کردیم با توجه به اینکه شش بازیکن را در اختیار نداشتیم، با جسارت، برنامه‌ریزی و تلاش بازیکنان به یک پیروزی ارزشمند برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از یک بابت دیگر خوشحال هستم که طبق برنامه‌ریزی‌های سال گذشته، می‌خواستیم در سه سال به لیگ برتر صعود کنیم که در یک سال با قهرمانی در لیگ دسته اول و صعود به لیگ برتر، آن را اجرا کردیم.

ربیعی تأکید کرد: در لیگ برتر برنامه ما تثبیت بود و اینکه بتوانیم رتبه تک‌رقمی کسب کنیم. امروز خوشحالم که برنامه سال آینده‌مان را همین امسال اجرا کردیم. واقعیت این است که برنامه پنج ساله در مس رفسنجان در عرض دو سال به اجرا رسیده است و از تمام کسانی که در این مسیر ما را کمک کردند ممنون هستم.

سرمربی مس رفسنجان خاطرنشان کرد: این موضوع دستاورد بزرگی است و در شهری مثل رفسنجان با تمام کمبودها از نظر سخت‌افزار فکر می‌کنم شایسته لقب پدیده بوده‌ایم. شاید در مقطعی از فصل ۴ شکست متوالی داشتیم و یک عده ناامید شده بودند، اما از هیات مدیره باشگاه مس و سعد محمدی تشکر می‌کنم که صبورانه و مدبرانه این مرحله را مدیریت کردند.

وی یادآور شد: خوشبختانه بعد از آن ۴ مسابقه امتیازات خوبی کسب کردیم و تیم را به سمت موفقیت سوق دادیم و شاید اگر کمی بدشانسی نمی‌آوردیم و ۵ امتیاز از بازی با ماشین سازی و نفت آبادان می‌گرفتیم شاید الان جایگاه بهتری را در جدول داشتیم در نهایت به تیم ذوب آهن خسته نباشید می‌گویم و سعی می‌کنم خیلی سریع‌ پروژه سال آینده را استارت بزنیم.

ربیعی در پاسخ به این سؤال که آیا ذوب آهن که امروز مقابلش بازی کردیم تیمی بود که در رده چهاردهم قرار بگیرد، گفت: من پاسخگوی خوبی برای سؤال شما نیستم چون این سؤال در باره وضعیت و شرایط تیمی است که قطعا افرادی باید آن را ارزیابی کنند که از ابتدای فصل تا انتهای آن در کنار تیم بودند. من نمی‌توانم به یکی یا دو بازی بسنده کنم، اما در اینکه این مجموعه وزین و باسابقه درخشان در فوتبال ایران است شکی وجود ندارد.

وی یادآور دارد: مجتبی حسینی را یک مربی خوب و با دانش می‌دانم. بعضی مواقع در فوتبال فراز و نشیب‌هایی ایجاد می‌شود و به همین دلیل کار سخت می‌شود. اما ذوب آهن در لیگ باقی مانده، اما اینکه این تیم باید شرایط بهتری داشته باشد هیات مدیره و مدیرانش پاسخگو هستند. در بازی امروز نه ما زیاد موقعیت ایجاد کردیم و نه ذوب آهن این کار را انجام داد.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان اظهار داشت: در اواخر بازی یکی دو فرصت نصفه و نیمه داشتیم اما موقعیتی به حریف ندادیم. شاید ذوب آهن در بازی امروز کمی مالکیت بیشتری داشت ولی دفاع تیمی‌مان را درست اجرا کردیم و مطمئن بودم اگر کار را به ۱۵ دقیقه آخر برسانیم گل می‌زنیم به هر حال ذوب آهن هم استرس داشت و ان‌شاءالله این تیم در سال‌های آینده دوباره همان تیم همیشگی شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: در یک مسابقه مفصل طی روزهای آینده در باره کل شرایط مس رفسنجان صحبت خواهم کرد ولی از طریق کنفرانس خبری مقام هشتم را به مردم شریف رفسنجان و کارگران کارخانه تقدیم می‌کنم و امیدوارم بتوانیم در سال‌های آینده نماینده خوبی در جام باشگاه‌های آسیا باشیم.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرکز پژوهش های مجلس و گزارش های این مرکز با عصبانیت دولت رئیسی همراه شده است. علی ربیعی سخنگوی دولت سابق در یادداشتی در کانال تلگرامی اش نوشته است؛

آینه، چون نقش تو بنمود راست/ خود شکن، آیینه شکستن خطاست

رسانه دولت و تعدادی از نمایندگان، هجمه سنگینی به همراه موجی از اتهامات، به مرکز پژوهش‌های مجلس اصولگرا وارد کردند.

فارغ از نزاع‌های بر سر قدرت بین رؤسای دو قوه یک‌دست شده، یکی از مصایبی که نتایج آن، این‌روزها به طور ملموس در جامعه مشاهده می‌شود، از بحران آب و خاک تا تغییرات ارزشی، فضای مجازی و... بی‌اعتنایی به علوم اجتماعی خصوصا جامعه‌شناسی بوده است.



ستیز با اندیشمندان ساحت علوم انسانی، اخراج‌ اساتید و بورسیه سازی‌ها برای ندیدن و نشنیدن حقایق، بی‌تردید نتایج تلخی در پی خواهد داشت.

با بستن در هر اندیشکده و مرکز تحقیقات، دری به سوی انواع بحران‌ها گشوده می‌شود.

نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901207

دیگر خبرها

  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • ربیعی: در فولادشهر مهمان نساجی بودیم!
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه
  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!