Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@16:37:09 GMT

جاسم کرار تماشاگر ویژه بازی نفت در آبادان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۲۷۳۰

جاسم کرار تماشاگر ویژه بازی نفت در آبادان

جاسم کرار که شایعه هایی پیرامون بازگشتش به فوتبال ایران به گوش می رسد، شب گذشته بازی نفت آبادان و ماشین سازی را از نزدیک دید.

به گزارش طرفداری، هفته پایانی لیگ برتر سی ام در آبادان یک میهمان ویژه داشت. تیم های نفت آبادان و ماشین سازی تبریز در حالی در تشریفاتی ترین بازی هفته آخر لیگ بیستم به مصاف هم رفتند که جاسم کرار بازیکن سال های نه چندان دور نفت آبادان، با حضور در ورزشگاه تختی این شهر تماشاگر بازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 جاسم کرار با حضور در جایگاه ویژه ورزشگاه تختی آبادان بازی برزیل ایران و ماشین سازی را از نزدیک تماشا کرد.

 این بازی که باید مثل تمام بازی های لیگ برتر در شرایط کرونا، بدون تماشاگر برگزار می شد، بیش از یکصد تماشاچی داشت و این تماشاگران بعد از پیروزی ۲ بر یک نفت آبادان مقابل ماشن سازی، شادی کنان به سطح شهر آبادان رفتند و پیروزی تیم شهرشان را جشن گرفتند.

در آبادان خیلی ها از بازگشت جاسم کرار حرف می زنند. هنوز معلوم نیست مقصد او نفت آبادان باشد یا تیم دیگری اما هر چه هست، گفته می شود کرار با حذف قانون منع به کارگیری خارجی ها، به لیگ ایران بازمی گردد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت آبادان جاسم کرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف یوسفی صبح یکشنبه در نشست تخصصی به مناسبت هفته زمین پاک در دانشگاه اراک با اشاره به مدیریت پسماندها اضافه کرد: در ایران، قانون مدیریت جامع پسماند ایجاد و آئین نامه اجرایی برای آن تصویب شده و از دهه ۸۰ تاکنون به اجرا درآمده و باید اذعان کرد مدیریتی که در این عرصه انجام می‌شود نیازمند بازنگری است و باید مورد توجه و پیگیری قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان مرکزی ادامه داد: متأسفانه جهش‌های مدنظر در راستای حل مشکلات زیست محیطی اتفاق نیفتاده و امیدواریم در این خصوص اتفاقات جدید در استان صورت پذیرد.

یوسفی تاکید کرد: سازمان مردم نهادی تحت عنوان حافظان طبیعت و محیط زیست در شهرستانهای ساوه و زرندیه، از پسماندهای قابل بازیافت از پوست میوه‌ها، سبزی‌ها وصیفی جات تحت عنوان خشکاله برای مصرف دام درست می‌کنند و داوطلبانه به دامداری‌ها تحویل می‌دهند.

وی افزود: این خشکاله‌ها حدود ۷۰ درصد وزن پسماندهای خانگی است و به جای تولید شیرابه و هزینه‌های حمل و نقل و دفن به عنوان علوفه مورد نیاز دام‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

وی ادامه داد: در طول شبانه روز ۷ و نیم تن پسماند عفونی در استان تولید می‌شود که باید پس از طی یک مرحله اتوکلاو در سایت‌های ویژه دفن شوند که اقدامات در این راستا در سطح استان در شهرستان‌های ساوه و اراک در حال انجام است.

وی با اشاره به پسماند صنعتی معمولی و ویژه گفت: پسماند صنعتی ویژه حدود یک میلیون تن سالانه در استان تولید می‌شود که یک سایت در این خصوص از دهه ۹۰ در ساوه ایجاد شده که کم و بیش در حال فعالیت است.

وی در ادامه یکی از اقدامات جدی در دانشگاه‌ها را ارائه راهکار برای پساب‌های تولید صنایع و صنایع ویژه و همچنین پساب‌های کشاورزی برشمرد.

یوسفی خاطرنشان کرد: از سال ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲، در قالب پویش ملی مسیر سبز- ایران پاک، پاکسازی محورهای مواصلاتی و جاده‌های استان با بکارگیری اقشار آسیب دیده و حمایت افراد خیر و شرکت‌های صنعتی صورت گرفته است؛ که در این پویش تاکنون ۴۰ تن زباله در قالب ۱۰ هزار پاکت جمع آوری شده است.

وی بر تحقیق علمی و فرهنگ سازی خطاب به دانشجویان تاکید کرد و گفت: هر اقدام زیستی محیطی نیازمند ۲ اهرم قانون و فرهنگ سازی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان مرکزی تاکید کرد: آموزش مدیریت پسماند در مدارس، روش‌های مدیریتی پسماند عفونی برای منشی مطب‌ها، مدیریت پسماند صنعتی و ویژه برای صنایع و آموزش مدیریت پسماندهای عادی برای شهرداران و دهیاران از جمله مواردی است که در حوزه آموزش و فرهنگ سازی باید مورد نظر قرار گیرد.

یوسفی با بیان اینکه بیش از هزار لیتر در ثانیه در استان پساب صنعتی وجود دارد که قابلیت بازچرخانی دارند که برای این نیز باید راهکار لازم ارائه و پیاده سازی شود.

کد خبر 6090585

دیگر خبرها

  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • آغاز پذیرش حوزه‌های علمیه خواهران
  • عکس| دو تصویر ناب از «ماشین دودی»؛ نخستین لوکوموتیو ایران
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • زورخانه حیدر کرار بندرعباس میزبان عاشقان ورزش زورخانه‌ای
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • نمایشگاه بین المللی خودرو در پکن آغاز به‌کار کرد+ تصویر