Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسفندیاری مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دستگاه معاینه تصویری ریه بیماران کرونایی برای مشاهده حنجره بیماران اظهار کرد: دستگاه  ویدئو لارینگوسکوپ جهت معاینه چهار راه هوایی بدن انسان یعنی معاینه تصویری ریه بیماران کرونایی برای مشاهده حنجره شان استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دستگاه می‌تواند تنفس و یا مسیر تنفس را ببیند و به تبع برای لوله‌گذاری و جلوگیری از مرگ افراد کمک کند.

او افزود: ویژگی محصول ویدئو لارینگوسکوپ می‌تواند ارسال تصویر را به صورت بی‌سیم و باسیم داشته باشد و ما می‌توانیم معاینه‌های راه‌های هوایی را به صورت پیشرفته با تیغه‌های منحصر به فرد و با سایز‌های متفاوت ارائه دهیم. دستگاه ما از نظر قیمتی تقریباً یک پنجم قیمت‌های نمونه‌های خارجی چینی است که حتی به این سرعت و کیفیت نیستند.

اسفندیاری ادامه داد: کسانی که از این دستگاه استفاده کردند مراکز درمانی و مراکز اورژانسی بودند که طبق بخش نامه، باید داخل آمبولانس‌ها استفاده شود. از این محصول ویدئو لارینگوسکوپ درمکان‌های مثل آمبولانس‌ها، اورژانس‌ها و تمامی مراکز درمانی مثل ICU قابل استفاده است.

او با اشاره به اینکه چه کشور‌هایی به این فناوری رسیدند گفت: جز ایران کشور‌های آلمان، آمریکا، چین و فرانسه توانستند به این تکنولوژی دست پیدا کنند. از نظر کیفیت این محصول در مقایسه با کشور‌هایی که به این فناوری رسیدند در سطح بسیار بالایی قرار دارد. تولید صفر تا صد ویدئو لارینگوسکوپ ایرانی بوده و ما حتی می‌توانیم جهت مانیتورینگ، جهت تصویربرداری و جهت سایز دستگاه بنا به نوع استفاده در مراکز درمانی آن را طراحی و تولید کنیم.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در پایان تصریح کرد: کاربرد ویدئو لارینگوسکوپ ویژه جهت پزشکی یعنی جهت معاینه راه‌های هوایی با قابلیت ارسال با سیم و یا بی سیم است. تعبیه بیماران نیازمند بیهوشی عمومی یا تسویه مصنوعی ریه‌ها یا کسانی که احیای قلبی ـ ریوی دارند برای آن‌ها این محصول بسیار کاربرد دارد و می‌تواند جهت لوله گذاری با بهترین شکل ممکن و کاهش عوارض حاصل از لوله گذاری تراشه از طریق لارنگوسکوپ خدمات رسانی کند.

بیشتربخوانید

دستگاه پرتودرمانی روشی برای رهایی از تومورهای سرطانی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش بنیان فناوری جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز از آغاز عملیات اجرایی امحای مزارع آلوده به فاضلاب خام در شرق کلان‌شهر شیراز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز، محمد میرزایی در حاشیه عملیات مذکور اظهار کرد: از صبح سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت عملیات امحای مزارع مذکور در سطح ۲۷۰ هکتار از اراضی منطقه گردخون در حومه کلان‌شهر شیراز آغاز شده است.

وی با بیان اینکه کار قلع‌وقمع مزارع گندم و جو آبیاری شده با فاضلاب خام با به‌کارگیری قریب به ۲۰ دستگاه تراکتور و پنج دستگاه لودر در حال انجام است، افزود: پیش‌بینی می‌شود این اقدام در بیش از ۱۰ قطعه از مزارع تا پایان روز به اتمام برسد.

سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی استان فارس با بیان اینکه کار امحای مزارع به دستور مقام قضایی و نظر شبکه بهداشت و درمان مبنی بر آلودگی مزارع در دستور کار مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان شیراز قرار گرفته است، تصریح کرد: این عملیات با مشارکت دستگاه‌های متولی در قالب گشت‌های هم‌پوشان برنامه‌ریزی و به مرحله اجرا رسیده است.

میرزایی با تاکید بر اینکه حفظ سلامت عموم جامعه و تولید محصول سالم عاری از هرگونه آلودگی، خط قرمز متولیان تولید است، اضافه کرد: جهاد کشاورزی هم‌گام با دیگر نهاد های ذی‌مدخل به طور جدی با هرگونه تهدید سلامت مردم مقابله و با سوء استفاده‌گران به هر شکل ممکن برخورد قانونی خواهد کرد.

وی ضمن اطمینان خاطر به مصرف‌کنندگان محصولات کشاورزی به جهت صیانت از تولید محصول سالم و با کیفیت خاطرنشان کرد: صیانت از تولید محصول سالم امری فرادستگاهی است که نیازمند همکاری تمام دستگاه‌ها است.

کد خبر 749321

دیگر خبرها

  • تصویربرداری از بیماران به‌سمت هوش مصنوعی می‌رود؟
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • عملیات امحای مزارع آلوده در شرق شیراز آغاز شد
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • آیا زنان پزشکان بهتری هستند؟