Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد حسین مهدویان کارگردان سریال زخم کاری که سابقه ساخت فیلم های سینمایی تحسین شده ای نظیر ایستاده در غبار، ماجرای نیمروز، رد خون و ... را دارد، از چهره های هنری علاقه مند فوتبال و از طرفداران استقلال است و معمولا در تمام آثارش یا عکس بازیکنان استقلال را به در و دیوار لوکیشن‌های فیلمبرداری می زند که در پس زمینه سکانس های مختلف فیلم دیده شوند و یا روی دیوار لوکیشن‌های تصویربرداری نماهای بیرونی, شعار استقلالی می نویسد تا ردی از تیم محبوبش در فیلم و سریال های او باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این کارگردان استقلالی در شب قهرمانی پرسپولیس اتفاق جالبی رخ داده است؛ زخم کاری سریال محمدحسین مهدویان همزمان با قهرمان شدن پرسپولیس و تثبیت جایگاه این تیم در صدر جدول لیگ بیستم، در میان سریال های آنلاین و فضای مجازی صدرنشین شد!

در شب قهرمانی پرسپولیس، زخم کاری رکورد همه سریال‌ها را شکست!

به گزارش طرفداری، قسمت نهم سریال «زخم کاری» در اولین روز نمایش و در فاصله ساعات ۸ تا ۲۴ (روز جمعه۸ مرداد۱۴۰۰) توانست ۲۰ میلیون و ۴۲۰ هزار دقیقه تماشا را به ثبت برساند که در میان تمامی سریال‌های فیلیمو در روز اول انتشار یک رکورد منحصر به‌فرد است. 

پیش از این در روز اول انتشار، سریال «هم گناه» در قسمت آخر به رکورد ۲۰ میلیون و ۱۷۰ هزار دقیقه تماشا رسیده بود و سریال «آقازاده» نیز در قسمت پایانی به رکورد ۲۰ میلیون دقیقه تماشا دست پیدا کرد. 

استقبال خوب مخاطبان از سریال جذاب «زخم کاری» نشان می‌دهد ادامه روند تولیدات باکیفیت در نمایش خانگی و جلب رضایت مخاطبان که با آثار ارزشمندی همچون «هم‌گناه» و «آقازاده» آغاز شده است، می‌تواند در آینده و با تولید سریال های با کیفیت بالا و مخاطب پسند، ادامه پیدا کند.

اما از همه جذاب تر برای دوستداران فوتبال این است که کارگردان سریال زخم کاری طرفدار استقلال است و حالا همزمان با قهرمان شدن پرسپولیس، سریال او هم در صدر قرار گرفته است.

 

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس مجتبی محرمی در طرفداری: گفتند مویت بلند است، نمی توانی مربی باشی! عذرخواهی مهدی تارتار از هواداران سپاهان: صادقانه بگویم برای شکست پرسپولیس خیلی تلاش کردیم اما نشد! / فیلم طعنه مدافع پرسپولیس به فرهاد مجیدی: من به این ها نمی بازم! داوید آلابا بابت 5 سال حضور در رئال مادرید، مبلغی حدود 115 میلیون یورو دریافت خواهد کرد پیشنهاد 100 میلیون پوندی منچسترسیتی به استون ویلا برای جذب جک گریلیش

منبع: طرفداری

کلیدواژه: زخم کاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سامیار عبدلی سریعترین شناگر ایران که پنحشنبه در جریان ماده تیمی ۴ در ۱۰۰ متر آزاد مسابقات مسافت بلند شنا قهرمانی کشور آلمان موفق به جابجایی رکورد ۱۰۰ متر آزاد شده بود، بار دیگر خوش درخشید و توانست رکورد این ماده را بهبود بخشد.

عبدلی روز گذشته در ماده ۱۰۰ متر آزاد انفرادی مسابقات قهرمانی کشور آلمان که در شهر برلین برگزار می‌شود موفق شد با ثبت زمان ۰۰:۵۰.۳۴ رکورد این ماده را در فاصله یک روز برای دومین بار پیاپی جابجا کند.

پیش از این عبدلی با زمان ۰۰:۵۰.۴۵ رکورد این ماده را به نام خود ثبت کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال هستند؟
  • قایدی در امارات با رکورد یک استقلالی مساوی شد
  • کدام کارگردان‌ها مشغول ساخت سریال‌ هستند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • مسابقات قهرمانی شنا آلمان| تکرار رکوردشکنی عبدلی در ۱۰۰ متر آزاد
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • آرتتا: آرسنال در کورس قهرمانی لیگ برتر حضور دارد؛ می‌دانیم که برای قهرمانی باید چه کاری انجام بدهیم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۶ اردیبهشت
  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند