Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پرسپولیس قهرمان رقابتهای لیگ برتر شد. تیم پرسپولیس در چهار دوره گذشته رقابتهای فوتبال لیگ برتر عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده بود. پرسپولیس با پیروزی برابر پیکان در هفته پایانی برای پنجمین بار متوالی جام را بالای سر برد.

هفته سی ام و پایانی بیستمین دوره رقابت‌های فوتبال لیگ برتر از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه امروز جمعه به طور همزمان با برگزاری هشت دیدار انجام شد که در پایان شاگردان یحیی گل محمدی موفق شدند عنوان قهرمانی این دوره را به خود اختصاص دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از مهمترین دیدارها که تکلیف قهرمانی را مشخص می‌کرد پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف تیم پیکان رفت و با دوگلی که به این تیم زد قهرمانی اش را مسجل کرد تا برای پنجمین دوره متوالی جام قهرمانی بالای سر سیدجلال حسینی کاپیتان این تیم برود.

در دیگر دیدار مهم تعیین کننده قهرمان تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان سپاهان بود و به همین خاطر شاگردان محرم نویدکیا با قدرت در این دیدار حاضر شدند و توانستند پس از مدتها تیم فرهاد مجیدی را شکست دهند تا بالاخره مجیدی هم ببازد. سپاهان با این پیروزی عنوان نایب قهرمانی خود در لیگ برتر را تثبیت کرد.

نتایج دیدارهای هفته پایانی لیگ بیستم به شرح زیر است:

* صنعت نفت آبادان ۲ - ماشین سازی تبریز یک

گل: عبدالله ناصری (۹)، طالب ریکانی (۵۲) برای صنعت نفت - محمدامین اسدی (۴۵) برای ماشین سازی

* آلومینیوم اراک صفر - نفت مسجدسلیمان یک

گل: ساسان حسینی (۴۵)

* گل گهر سیرجان ۲ - نساجی مازندران ۲

گل: گادوین منشأ (۷۱ - پنالتی و ۷۹) برای گل گهر - ایوب کلانتری (۴۵)، حسین زامهران (۵۶)

* پدیده مشهد صفر - فولاد خوزستان صفر

* استقلال تهران یک - سپاهان اصفهان ۲

گل: مهدی مهدی پور (۹۰) برای استقلال، رضا میرزایی (۵۵) و سجاد شهباززاده (۸۶) برای سپاهان

* تراکتور تبریز ۵ - سایپا تهران یک

گل‌ها: سعید واسعی (۱۳)، سامان نریمان جهان (۲۸)، میلاد فخرالدینی (۴۵)، علی فتحی (۶۹)، پیمان بابایی (۸۷) برای تراکتور، حسین ماهینی (۳۱ - پنالتی) برای سایپا

* ذوب آهن اصفهان صفر - مس رفسنجان یک

گل: محمد قاضی (۵۳)

* پیکان تهران صفر - پرسپولیس ۲

گل‌ها: مهدی عبدی (۹)، احمد نورالهی (۲۲)

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: یحیی گل محمدی پرسپولیس استقلال ورزشگاه آزادی محرم فرهاد مجیدی صنعت نفت صنعت نفت نساجی مشهد فولاد خوزستان اصفهان سایپا جهان ذوب آهن پرسپولیس فوتبال فوتبال پرسپولیس لیگ برتر نساجی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان
  • دانش آموز پاسارگادی نایب قهرمان مسابقات دومیدانی فارس
  • سهمیه قطعی ایران برای نخستین دوره لیگ نخبگان آسیا: ۱+۲