Web Analytics Made Easy - Statcounter

کامران لشگری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی می‌شود که این میزان سرمایه گذاری برای استان قزوین ۱۱۴ هزار نفر اشتغالزایی به دنبال داشته باشد.

وی یادآورشد: هم اکنون سه هزار و ۴۸۲ واحد تولیدی در سطح استان مشغول فعالیت هستند که برای ۱۵۲ هزار نفر نیز فرصت اشتغال فراهم کرده اند.

معاون سرمایه گذاری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان قزوین با اشاره به میانگین رشد صدور جواز تاسیس واحدهای صنعتی در سطح این استان، گفت : براساس گزارش عملکرد وزارت صمت، میانگین رشد صدور جواز تاسیس در کشور از ابتدای سال جاری تاکنون از نظر تعداد ۲۷.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ درصد، از نظر سرمایه گذاری ۱۰۳ درصد و از نظر پیش بینی اشتغال ۵۱ درصد بوده که این ارقام در استان به ترتیب ۶۴.۸، ۲۸۱.۲ و ۴۶ درصد است.

وی با اشاره به صدور پروانه بهره برداری، افزود: میزان رشد صدور پروانه بهره برداری در کشور ۱۶۴ درصد بوده و استان قزوین ۳۵۹ درصد رشد را در این زمینه تجربه کرده است.

معاون سرمایه گذاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین گفت: در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها استفاده از تمامی ظرفیت ها برای رونق اقتصادی، اشتغالزایی و جهش تولید ضروری است که قطعا به همکاری و همراهی تمامی دستگاه های اجرایی در استان نیاز دارد.

وی گفت: با توجه به توانمندی ها و ظرفیت های استان قزوین، اولویت ها و فرصت های سرمایه گذاری این استان تعیین شده و برای تسریع در روند سرمایه گذاری در اختیار سرمایه گذاران جدید قرار می گیرد.

لشگری خاطر نشان ساخت: توسعه صنایع الکترونیکی، ماشین آلات و تجهیزات و صنایع حمل و نقل، گسترش صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی و صنایع های تک و با ارزش افزوده بالا از جمله  اولویت های وزارت صنعت معدن و تجارت در زمینه جذب سرمایه گذاری است.

وی اضافه کرد: استان قزوین با داشتن شرایط مناسب و پتانسیل‌های بالای صنعتی از جمله استقرار نخستین شهر صنعتی کشور، نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در شاهراه‌های ارتباطی شرایط مطلوبی را برای جذب سرمایه گذاران خارجی دارد و در حوزه صنایع نوین از قبیل حوزه بیوتکنولوژی، مواد نو و نانوفناوری، الکترونیک و میکرو الکترونیک، مکانیک و هوافضا، انرژی های نو، برق و مخابرات، نرم‌افزار، فناوری اطلاعات و ارتباطات و لیزر و اپتیک از سرمایه گذاران استقبال می کند.

تاکنون ۳۰ کشور در استان قزوین در زمینه های مختلف صنعتی و تولیدی سرمایه گذاری کرده اند.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید استان قزوین سرمایه گذاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید استان قزوین سرمایه گذاری سرمایه گذاری معدن و تجارت استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری مربوط به ظرفیتهای این بخش در ششمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در تهران معرفی شد و علاوه بر آن، ۱۷ بسته سرمایه‌گذاری نیز در اختیار متقاضیان و سرمایه گذاران قرار گرفت.

رضا حیدری افزود: برای این فرصتها و بسته‌های سرمایه‌گذاری کد ویژه تعریف شده که بازدیدکنندگان با اسکن این کد می‌توانند اطلاعات لازم در ارتباط با این فرصتها را در کوتاهترین زمان به دست آورند.

حیدری اظهارکرد: در این نمایشگاه نقشه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی نیز بین بازدیدکنندگان توزیع شد که حاوی اطلاعاتی در مورد جاذبه‌های گردشگری و تاریخی آذربایجان‌غربی هستند.

وی ، هدف از شرکت در این نمایشگاه را معرفی فرصتهای سرمایه گذاری استان عنوان کرد و گفت: یافتن سرمایه گذار در حوزه بین المللی در زمینه گردشگری نیز از دیگر اهداف شرکت در نمیشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ بود.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گروههای کالایی صنعت شامل صنایع خودروسازی، مخابرات و الکترونیک، چاپ و بسته بندی و لوازم خانگی و صنایع غذایی، کشاورزی و شیلات، فرش دستبافت، صنایع دستی و گردشگری، دارو، تجهیزات پزشکی، تجهیزات آزمایشگاهی و محصولات شیمیایی، آرایشی و بهداشتی، صنعت ساختمان و خدمات فنی و مهندسی، پتروشیمی و خدمات  بیمه، مالی و گمرک برگزار شد.

ششمین نمایشگاه توانمندیهای صادراتی جمهوری اسلامی ایران، هشت اردیبهشت ۱۴۰۲ با حضور رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس سران نمایشگاه‌ بین‌المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه، با هدف فراهم آوردن فرصت ارائه محصولات، خدمات، فناوریها و ایده‌های تجاری کسب‌وکارها، تولیدکنندگان، عرضه‌کنندگان و سایر فعالان بخشها و صنایع مختلف، امروز به کار خود پایان می دهد.

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • معرفی ریسباف محور طرح های سرمایه گذاری گردشگری اصفهان
  • معرفی ۷۶ فرصت سرمایه‌گذاری آذربایجان‌غربی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • ورود بیش از ۵۰ درصد متانولی‌ها به حوزه بنزین
  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو