Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@10:59:47 GMT

جای خالی نوآوری در ورزش پهلوانی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۱۳۳

جای خالی نوآوری در ورزش پهلوانی

مسعود ملکی دبیر فدراسیون ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: علت دور شدن برخی از جوانان از ورزش پهلوانی این است که مسئولان فدراسیون نتوانستند این ورزش را خوب به مردم نشان دهند و در آن نوآوری ایجاد کنند، آن‌ها موفق نشدند بسته‌ای کامل از این ورزش را به جوانان و جامعه‌ای که تشنه مرام پهلوانی هستند تحویل بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او ادامه داد: علت بی میلی جوانان، مشکل داشتن با ورزش نیست، بلکه مشکل آشنا نبودن با ورزش پهلوانی است، نقش صدا و سیما، فدراسیون و اصحاب رسانه در این مسیر پررنگ است، آن‌ها باید این ورزش را بسیار زیبا به نمایش بگذارند و فدراسیون باید تلاش کند که این ورزش را برای جوانان و نوجوانان جذاب نشان بدهد.

دبیر فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای عنوان کرد: مرام پهلوانی، گذشت و ایثار در جامعه کمرنگ شده در حالی که همه این ویژگی‌ها در ورزش زورخانه خلاصه شده و جامعه تشنه این نوع مرام‌ها است.

ملکی بیان کرد: هر جایی که صدا و سیما، اصحاب رسانه و فدراسیون وظیفه خود را درست انجام دادند مردم لبیک گفته و استقبال کردند، مشکل ما در گذشته مدیریتی و رسانه‌ای بوده است،  مثلا ورزشکاران وقتی قهرمان می‌شدند نمی‌توانستند از امکانات ورزش قهرمانی استفاده کنند و باشگاه‌های بزرگ به این ورزش وارد نشده‌اند، رسانه‌ها به ورزش زورخانه‌ای نمی‌پرداختند و همه این‌ها انگیزه‌ای بود تا جوانان به سمت ورزش‌های دیگر بروند.

او درباره عملکرد فدراسیون در دوره جدید مدیریتی اظهار کرد: ما در فدراسیون با رویکردی جدید می‌خواهیم اتفاقاتی نو رقم بزنیم، به عنوان مثال قهرمان ورزش زورخانه‌ای باید مثل یک قهرمان جهان بتوانند از امکانات استفاده کنند.

دبیر فدراسیون ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای عنوان کرد: صدا و سیما به خصوص شبکه ورزش بسیار خوب همکاری می‌کند، اگر این اتفاق بیفتد و باشگاه‌های بزرگ در ورزش پهلوانی سرمایه‌گذاری کنند و دید مسئولان ورزش نسبت به این ورزش تغییر کند، رشد خوب و چشمگیری را در این ورزش شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زورخانه ورزش پهلوانی ورزش پهلوانی زورخانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سلیمان دهرویه مسئول برگزاری مراسم گفت : ترویج مرام ، از خودگذشتگی و سیره حضرت علی (ع) با توسعه ورزش زورخانه ای ازاهداف این طرح ورزشی است .

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان زندان های لرستان
  • برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی زندانیان لرستان
  • ترویج ورزش های زورخانه ای در سمنان
  • پیشکسوتان زورخانه استان تجلیل شدند
  • ورزشکاران کشتی پهلوانی یاسوج جشن گلریزان برگزار کردند
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • ورزش زورخانه‌ای نماد ورزش پهلوانی
  • شهری با ۱۷ گود مقدس/ پرحاشیه‌تر از فوتبال!
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد