Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال پدیده در آخرین بازی این فصل لیگ برتر، جمعه‌شب در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم فوتبال فولاد خوزستان بود که این دیدار با نتیجه مساوی صفر به پایان رسید.

با کسب این تساوی تیم فوتبال پدیده با ۳۸ امتیاز در رتبه نهم و فولاد با ۴۴ امتیاز در رتبه ششم جدول ۱۶ تیمی لیگ برتر قرار گرفتند و این فصل را به پایان رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دعوت چهار بانوی کوراش کار به اردوی تیم ملی

رییس انجمن کوراش خراسان رضوی گفت: چهار بانوی کوراش‌کار این استان با قهرمانی در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی به اردوی تیم ملی راه یافتند.

محمد زندروحانی با بیان اینکه مسابقات انتخابی تیم ملی با حضور نفرات منتخب مسابقات کشوری، دوم مردادماه در قائمشهر مازندران برگزار شد، افزود: ریحانه کریمی و فاطمه شبانی در وزن ۵۷ کیلوگرم، کیمیا آزموده در وزن مثبت ۷۸ کیلوگرم و محیا اکبری در وزن منفی ۶۳ کیلوگرم راه یافتگان به اردوی تیم ملی هستند.

دعوت بانوی خراسانی به تیم ملی مچ‌اندازی

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی از دعوت مریم مهرانفر بانوی ورزشکار این استان به تیم ملی مچ‌اندازی زنان برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا خبر داد.

سروش پورآزاد افزود: مهرانفر در چهارمین دوره مسابقات مچ اندازی بانوان قهرمانی کشور که در روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه به میزبانی شهر سرعین اردبیل برگزار شد در بخش راست و چپ دست به مقام قهرمانی دست یافت.

آغاز مسابقات ورزش روستایی

رییس هیات ورزشهای روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی گفت: مسابقات خانه‌های ورزش روستایی این استان گرامیداشت دهه ولایت و امامت پنجم مرداد ماه آغاز شد.

محمدرضا خوش باطن با بیان اینکه این مسابقات در ۴۲۲ روستای خراسان رضوی که خانه های ورزش روستایی آنها تجهیز شده است، برگزار می‌شود، ادامه داد: ورزشکاران در رشته‌های تنیس روی میز، شطرنج، فوتبال دستی، دارت و طناب بازی با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: تیم های منتخب هر شهرستان به مسابقات استانی راه پیدا می‌کنند و مرحله استانی نیز شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها فوتبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مشهد بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مشهد فوتبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مشهد بانوان ورزش روستایی خراسان رضوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی بلوری‌نوین بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران ورزشی اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۲۱ هزار نفر از شهروندان همدانی در ورزش شهروندی شهرداری مشارکت کردند.

وی افزود: در رشته‌های فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری، دوومیدانی، ورزش صبحگاهی، ژیمناستیک، هندبال، دارت، تیراندازی با کمان، تکواندو، کاراته و بازی‌های بومی محلی مسابقات و جشنواره‌های متعددی برگزار شد.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به درخشش در مسابقات کلانشهرها گفت: در رشته فوتبال مقام دوم، مسابقات دارت مقام سوم، پینگ‌پونگ مقام سوم، کشتی مقام سوم و در مجموع در کلانشهرهای کشور شهرداری همدان مقام چهارم کشور را کسب کرد.

بلوری‌نوین خاطرنشان کرد: ورزش شهروندی شهرداری همدان در کشور یکی از قطب‌ها و الگویی برای تمام استان‌ها است.

وی با اشاره به آکادمی‌های باشگاه شهرداری همدان بیان کرد: ما در ۴ رشته فوتبال، کاراته، کشتی و کبدی فعال است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در رشته فوتبال هادی گل‌محمدی از مربیان شاخص استان به عنوان مدیر آکادمی و در کشتی حسین بختیاری به این پست منصوب شدند.

بلوری‌نوین با اشاره به اختتامیه مسابقات ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۱ گفت: ۳۱ اردیبهشت ماه همزمان با تولد امام رضا (ع) اختتامیه ورزش شهروندی شهرداری همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین همزمان افتتاحیه ورزش شهروندی در سال ۱۴۰۲ با نام شهروند قهرمان برگزار می‌شود.

کد خبر 6098285

دیگر خبرها

  • مشارکت ۲۱ هزار نفر در ورزش شهروندی/ هدف شهرداری همدان سازندگی است
  • دور دوم انتخابات مجلس در خراسان رضوی الکترونیکی برگزار نمی‌شود
  • مهاباد میزبان رویداد ورزشی کشور
  • حلالی: استقلال اصلا به دنبال فوتبال زیبا نبود!
  • پایان رقابت‌های فوتبال جام روستایی در بوکان 
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • انسداد ۲ محور روستایی در فیروزه براثر سیلاب
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • دعوت از گروه‌های جهادی خراسان رضوی برای مشارکت بیشتر در طرح تحول روستایی