Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به توکیو، مهران شاهین طبع پس از شکست تیم ایران مقابل فرانسه گفت: فرانسه تیم بسیار خوبی است و بازیکنانش در لیگ‌های معتبر بازی می‌کنند. بازی با این تیم متعادل بود و اگر آسیب دیدگی حامد و برخی از بازیکنان نبود شرایط بهتری داشتیم.

وی تاکید کرد: به جز آمریکا مقابل تیم چک و فرانسه بازی متعادلی انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهین‌طبع تصریح کرد: بازیکنان فرانسه خیلی سریع بازی می‌کردند و عملکرد خیلی خوبی مقابل این تیم داشتیم.

وی افزود: بسکتبال قابل مقایسه با هیچ رشته‌ای نیست و باید برای رسیدن به نتیجه تلاش کرد.

سرمربی تیم ملی در خصوص کمبود بازی ‌های تیم ملی در طول سال تصریح کرد: تمام تیم‌ها بازیکنانشان همیشه درحال بازی هستند و در شرایط مسابقه هستند. مثل ژاپن و چین و دیدید که ژاپن در این بازی ‌ها چه نتایجی کسب کرد.

وی خاطرنشان کرد: سعی کردیم در این مسابقات بازی‌های با کیفیتی انجام دهیم و عملکرد مان قابل قبول بود.

شاهین طبع در مورد کناره گیری نیکخواه بهرامی از بازی در تیم ملی نیز گفت: اطلاعی از خداحافظی صمد ندارم.

کد خبر 5269149 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: مهران شاهین طبع بسکتبال تیم ملی بسکتبال ایران المپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی والیبال ایران والیبال تیم فوتبال پیکان تهران نازنین ملایی تیم ملی تیراندازی ایران تیراندازی تیم ملی شمشیربازی ایران هانیه رستمیان فرهاد مجیدی شاهین طبع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها

به گزارش "ورزش سه"، علی اصغر حسن‌زاده در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا یک گل به ثمر رساند، دو پاس گل داد و روی یک گل دیگر تاثیرگذاری داشت تا به‌عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار مقابل قرقیزستان انتخاب شود.

حسن‌زاده که پس از پایان دیدار تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان همراه با وحید شمسایی در نشست خبری حاضر شده بود، عنوان کرد: ما در این بازی سعی کردیم دستورات تاکتیکی سرمربی و کادر فنی را به دقت در زمین پیاده کنیم و خوشحالم که با یک نتیجه خوب همراه بود.

او در مورد عملکردشان مقابل قرقیزستان گفت: موضوع کیفیت سالن برای بازیکن مسئله مهمی است که آقای شمسایی به آن اشاره کردند؛ توپ و کفش روی کفپوش گیر می‌کرد ولی ما از این مشکل هم رد شدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران یادآور شد: در چنین مسابقاتی که موضع حذف یا صعود به جام جهانی وجود دارد، قاعدتا حساسیت هم روی کیفیت اثر می‌گذارد، اما در نیمه دوم کیفیت‌مان را به حریف دیکته کردیم و از نتیجه به دست آمده خوشحالیم.

حسن‌زاده ادامه داد: ما برای هدف‌های بزرگتری اینجا هستیم؛ خدا را شکر صعود به جام جهانی قطعی شد و حالا منتظر حریف بعدی هستیم تا به مسیرمان در تورنمنت با قدرت ادامه بدهیم.

دیگر خبرها

  • اوسمار: نتوانستیم عملکرد همیشگی را داشته باشیم
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • این خبرها را از دست ندهید
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند