Web Analytics Made Easy - Statcounter

ملی‌پوش بسکتبال کشورمان اعتقاد دارد، برای حضور موفق‌تر در المپیک باید تغییر رویکردی صد درصدی صورت بگیرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از توکیو، سعید داورپناه پس از شکست تیم ملی بسکتبال ایران برابر فرانسه در بازی‌های المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: ما به المپیک آمده بودیم که سه بازی خوبی انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه همه می‌گفتند گروه ما سخت است، اما به غیر از بازی با آمریکا در دو بازی دیگر خوب  کار کردیم و شخصیت خوبی از خودمان نشان دادیم. فرانسه موفق به شکست آمریکا شده بود، ولی ما مقابلش خیلی خوب بازی کردیم.

داور پناه در پاسخ به این پرسش که برنامه‌ای را که برای بازی با فرانسه داشتند، توانستند کاملاً در زمین اجرا کنند، تصریح کرد: بله، ما خیلی خوب کار کردیم. مقابل تیمی که قهرمان جهان است و آمریکا را شکست داده، با اختلاف 17 امتیاز شکست خوردیم. از طرفی بهترین بازیکن ما با مصدومیت بازی کرد. الان هم خدا را شکر همه بازیکنان از بازی راضی  و سالم هستند و دیگر این رویداد برای ما تمام شد.

ملی پوش بسکتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا وداع زودهنگام با المپیک برایشان سخت نیست، خاطر نشان کرد: چرا، خیلی سخت است. اگر در سال بتوانیم 60 تا 70 مسابقه اروپایی داشته باشیم، خیلی برای‌مان مؤثر است. تنها فرق با کشورهایی نظیر فرانسه این است که در سال 30 تا 40 بازی انجام می‌دهند، ولی ما شاید دو تا سه بازی با کشورهای اروپایی هم در سال نداشته باشیم. 30 بازی هم با کشورهای اروپایی در سال داشته باشیم قضیه برای‌مان خیلی فرق می‌کند. برای حضور موفق‌تر در المپیک صد درصد  باید رویکرد تغییر کند.

المپیک 2020 توکیو| حدادی؛ مؤثرترین بازیکن ایران مقابل فرانسه

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیک بسکتبال بسکتبال المپیک 2020 توکیو المپیک بسکتبال بسکتبال المپیک 2020 توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم

رئیس کمیته بین‌المللی المپیک آلودگی آب رودخانه سن را رد و عنوان کرد حاضر است به عنوان اولین نفر در آب این رودخانه شنا کند.

به گزارش ایسنا، توماس باخ به سؤال خبرنگارانی که از او پرسیدند آیا حاضر است در رودخانه سن شنا کند، پاسخ داد و گفت:‌ هنوز دعوتنامه‌ای برای حضور در بازی‌های المپیک دریافت نکرده‌ام اما به محض اینکه دعوت شوم، خوشحال خواهم شد که در رود سن شنا کنم. فقط امیدوارم هوا خیلی سرد نباشد!

رودخانه سن محل اصلی برگزاری مراسم افتتاحیه المپیک و همچنین مسابقات سه‌گانه و شنای آب‌های آزاد خواهد بود. پیش از این، گروه‌های محیط زیستی اعلام کرده بودند آب رودخانه سن مطابق با استانداردهای بهداشتی نیست و توصیه کرده بودند هیچ گونه فعالیتی در آن انجام نشود. بنیاد Surfrider وجود باکتری‌های بیماری‌زا را در آب این رودخانه نشان داد.

شنا در رود سن از سال ۱۹۲۳ به طور رسمی توسط دولت فرانسه ممنوع شده است اما مقامات محلی اخیرا اعلام کردند که از سال ۲۰۲۵ به شهروندان فرانسه اجازه داده می‌شود دوباره در آن شنا کنند. به گفته آن هیدالگو، شهردار پاریس، این رودخانه باید یکی از میراث‌های اصلی المپیک باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • ماکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • ماکرون: گفت‌وگو با روسیه باید ادامه پیدا کند
  • آتش بازی هالند در اتحاد؛ نفس منچسترسیتی پشت سر آرسنال
  • پوکر هالند در اتحاد؛ نفس سیتی پشت سر آرسنال
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • قهرمانی ژاپن در جامی که ما عاشق آن هستیم!
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • رویکرد فرهنگی دروازه قرآن باید تغییر یابد