Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوی دونده سرعت ایران گفت: مسلماً حضورم در المپیک گام بلندی برای ادامه راهم در این مسیر خواهد بود و این تازه شروع کارم است.

فرزانه فصیحی در گفت‌وگو با میزان، درباره حضورش در رقابت‌های دوی ۱۰۰ متر المپیک توکیو اظهار داشت: خدا را شاکرم که توانستم در این آوردگاه مهم و البته زیبا و مهیج به خوبی بدوم. واقعاً المپیک متفاوت از تمامی مسابقات دیگر است و هیچ رویدادی دیگر چه از نظر کیفیت و سطح ورزشکاران و چه از لحاظ نوع برگزاری قابل قیاس با المپیک نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از دویدن در خط ۱۰۰ متر المپیک پس از ۵۷ سال، حس وصف ناپذیری دارم و بسیار خوشحالم که عملکرد رضایت بخشی داشتم. بابت گرفتن انرژی و انگیزه چند برابر از حضورم در المپیک خدا را شاکرم.

بانوی دونده ۱۰۰ متر ایران در المپیک درخصوص عملکردش در این بازی‌ها گفت: مسابقه خوبی بود البته که انتظارات از من بالا رفته که کاملاً به حق است، اما دویدن کنار برترین‌های دنیا کار ساده‌ای نیست. برای من که اولین بحضور در المپیک را تجربه می‌کردم، عملکرد راضی کننده‌ای داشتم.

فصیحی خاطرنشان کرد: توانستم خودم را تا حدی کنترل کنم و از مرحله اول بالا بیایم. از نمایش خودم راضی هستم گرچه شاید عالی نبودم و ایراد و خطا داشتم، اما مسلماً حضورم در المپیک گام بلندی برای ادامه راهم در این مسیر خواهد بود و این تازه شروع کارم است.

بیشتر بخوانید: حدادی: آسیب نمی‌دیدم شانس کسب مدال داشتم/ باید مربی با من به المپیک بیاید نه مدیری که کاری در ورزش ندارد

انتهای پیام/

برچسب ها: المپیک توکیو دوی 100 متر فرزانه فصیحی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دویدن المپیک توکیو دوی 100 متر فرزانه فصیحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود

محمدرضا داورزنی رئیس سابق فدراسیون والیبال در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: نزدیک به ۳ دهه در فدراسیون سوارکاری و والیبال حضور داشتم و با استاد اسکویی ارتباط نزدیکی داشتم. او  هیچگاه نقد تخریبی نداشت و همیشه در برنامه ها تبسم داشتند و فکر می کنم الگو بسیار خوبی برای اهالی رسانه می است و بسیاری از شاگردان ایشان نیز خصوصیات خوب استادشان را یاد گرفته اند.

او ادامه داد: روحبه مردم داری استاد اسکویی برای همه ما الگو بود و وطن پرستی یکی از ویژگی های اصلی ایشان بود.

داورزنی خاطرنشان کرد: من فقدان این مرحوم استاد اسکویی را به جامعه ورزش و همکاران و خانواده ایشان تسلیت می گویم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی داروخانه‌های ایران: هیچ جای دنیا از دین و اعتقادات بیمار سوال نمی‌کنند/ اگر هدف بیمار باشد، عملا تذکر حجاب امکان‌پذیر نیست
  • اسفندیار: هیچ رقیبی برای خودم نمی‌بینم
  • سپهرزاد: کسب سهمیه ارزنده و انتظار مدال از دوومیدانی کاران در المپیک نامتناسب است
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • چرا برخی افراد سریع‌تر از دیگران می‌دوند؟
  • روستای فهرج، نامزد برترین روستا‌های دنیا در حوزه گردشگری
  • ۵ پاس گل و یک گل؛ دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • 5 پاس گل و یک گل: دنیا مثل مسی نخواهد دید
  • داورزنی: وطن پرستی ویژگی اصلی استاد اسکویی بود
  • انقلاب در دنیای ورزش با اسکلت بیرونی چینی / دویدن با سرعت 20 کیلومتر در ساعت (فیلم)