Web Analytics Made Easy - Statcounter

«غلامرضا خسروبیگی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با ایجاد و راه‌اندازی این طرح‌های صنعتی زمینه اشتغال ۷۶ نفر را در کمیجان فراهم می‌شود.
وی تاکید کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در دستور کار مسئولان شهرستان قرار دارد چرا که علاوه بر ایجاد فرصت شغلی، راه‌اندازی این واحدهای صنعتی بهبود و رونق اقتصادی کمیجان به عنوان شهرستان کمترتوسعه یافته استان مرکزی را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت شهرستان کمیجان اظهار داشت:  ۶۷۱ مورد بازرسی  در چهار ماه امسال از و مراکز تولیدی و صنعتی کمیجان انجام شده که در جریان این بازدیدها  ۳۴ فقره پرونده تخلف به ارزش ۶۲۰میلیون ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.
خسروبیگی بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تشدید نظارت بر بازار و بازرسی‌ها در بهار سال جاری، ۴۰ واحد صنفی به علت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی مهر و موم شده است.
وی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد مدیریت کرونا در استان مرکزی، صاحبان صنوف باید نسبت به رعایت شیوه‌نامه های بهداشتی با حساسیت عمل کنند و در صورت اهمال در این حوزه با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.
کمیجان واقع در ۱۰۱ کیلومتری اراک دارای ۳۹ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی کمیجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی اراک وزارت صنعت معدن و تجارت استان مرکزی کمیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان منزل در زابل

 سرهنگ  حمید نوری فرمانده انتظامی شهرستان زابل  اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح شهرستان زابل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

 وی افزود: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص گردید ۳ نفر از سارقان سابقه دار اقدام به سرقت در سطح شهرستان می‌نمایند؛ که با شناسایی افراد تشکیل دهنده این باند، ماموران پلیس این شهرستان موفق شدند در دو عملیات هماهنگ، اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

 سرهنگ نوری با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان مقدار زیادی لوازم سرقتی به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۶ فقره سرقت لوازم منزل در سطح شهرستان زابل اعتراف کردند؛ و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی گردیدند.

   
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • مجوز فعالیت دو کارگزاری جدید صادر شد/ ۸ درخواست در مرحله تاسیس