Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه علم و صنعت هنگ‌کنگ اعلام کرد دوره‌های مجازی مدیریت کسب‌وکار ارائه می‌دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از راپلر، هرچه که دنیا بیشتر دیجیتالی می‌شود، چالش رهبران و مدیران دنیای تجارت دوچندان می‌شود.علاوه بر یادگیری نحوه استفاده صحیح از فناوری، برای این رهبران ضروری است که راه‌های پایدار برای گسترش نقش و دامنه فناوری در مشاغل مربوط به خود را نیز کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به این نکته، متخصصین مشاغل باید مهارت‌هایی کسب کنند که به آنها کمک کند جهان دیجیتال را بیشتر کندوکاو کنند.

یکی از راه‌های انجام این کار، حضور در برنامه تحصیلات تکمیلی است که به دانشجویان کمک می‌کند دانش خود را در زمینه مورد علاقه‌شان گسترش دهند.

با این وجود،‌دانشجویان آسیایی با یک چالش عملی روبه‌رو هستند. از آنجا که اکثر این برنامه توسط دانشکده‌های اروپا و آمریکا ارائه می‌شود،‌ شرکت در کلاس‌ها و یا شرکت در پروژه‌های تیمی برای این دانشجویان دشوارتر است.

در این راستا،‌ دانشگاه علم و صنعت هنگ‌کنگ یک دوره مجازی انعطاف‌پذیر برای آموزش مدیریت کسب و کار ارائه داده است. دانشگاه علم و صنعت هنگ‌کنگ دارای یکی از برترین دانشکده‌های اقتصاد جهان است و برنامه کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار این دانشگاه بسیار مشهور است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه های جهان دانشگاه علم و صنعت هنگ کنگ مدیریت کسب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، پیش از ظهر امروز(یکشنبه  شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) در نشست خبری این رویداد پاسخگوی خبرنگاران بود.

 احمدوند در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره احتمال ارائه کتاب های بدون مجوز و مسئله دار در سامانه فروش مجازی کتاب پرسیده بود گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، فروشنده کتاب ها یا ناشران هستند و یا کتابفروش‌ها؛ بنابراین  هرکسی نمی‌تواند هر کتابی را که دوست دارد بارگذاری کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این سامانه کتاب هایی بارگذاری می‌شوند که قبلاً از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته باشند.امکان این که کتابی خارج از این دایره در سامانه ارائه شود وجود ندارد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران افزود: با این حال نظارت لازم در این زمینه وجود دارد تا اگر تخلفی صورت گرفت با آن برخورد شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت نام دوره مربیگری درجه C آسیا در یزد تکمیل شد
  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • نمایشگاه آخرین دستاوردهای صنعت هسته‌ای در اصفهان برپا می‌شود
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • برگزاری سی‌امین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • صالحی عمران: نیازمند نظر کارفرمایان صنایع در تدوین برنامه‌های درسی هستیم