Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@05:09:50 GMT

پیشنهاد مالی وسوسه‌کننده‌ی رئال به ام‌باپه

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۵۶۳

پیشنهاد مالی وسوسه‌کننده‌ی رئال به ام‌باپه

رئال مادرید در صورتی که ام‌باپه قرارداد خود را با پاری سن ژرمن تمدید نکند و به صورت مجانی راهی تیم شود پاداشی بسیار خوب برای او در نظر خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از فوت میرکاتو، کیلیان ام‌باپه تا تابستان 2022 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد. این بازیکن جوان با وجود آنکه بارها قول داده که قراردادش را تمدید خواهد کرد اما تاکنون این اتفاق رخ نداده و حاضر به تمدید با تیم پاریسی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه پاری سن ژرمن از یک طرف نمی‌خواهد ام‌باپه جدا شود و از طرف دیگر هم در صورت جدایی نمی‌خواهد که مجانی این فوق ستاره خود را از دست دهد و به همین خاطر باید هر چه سریع‌تر یا قراردادش را تمدید کند و یا اینکه جدا شود.

رئال مادرید بیشترین سود را از این وضعیت می‌برد چرا که مدت‌هاست که به دنبال ام‌باپه است.

سایت فوت میرکاتو در ادامه نوشت: سران رئال برای وسوسه کردن ام‌باپه به حقوق  سالیانه 25 میلیون یورویی را برای او در نظر گرفته‌اند و مهم‌تر اینکه پاداش 40 میلیون یورویی برای او در صورت تمدید نکردن با پاری سن ژرمن و انتقال مجانی به برنابئو در نظر گرفته‌اند.

ام‌باپه در نظرسنجی مارکا بازیکن مورد علاقه هواداران رئال مادرید برای جایگزینی کریستیانو رونالدو انتخاب شد و خود این بازیکن هم دوست دارد که راهی رئال‌ شود و به احتمال خیلی زیاد در زمستان و یا تابستان سال بعد شاهد حضور او در کهکشانی‌ها باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کیلیان ام باپه پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن ام باپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!

ماریو گومز افشاگری جالبی راجع به دوران حرفه‌ای خود انجام داده‌است

طرفداری | ماریو گومز، مهاجم سابق تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ در گفتگو با پادکست Viola news فاش کرد که در سال 2013، پیشنهاد رئال مادرید را برای پیوستن به فیورنتینا رد کرده است:

زمانی که از بایرن مونیخ جدا شدم، اتلتیکو مادرید پیشنهاد بسیار خوبی به من داد اما چون از دیگو سیمئونه می ترسیدم، آن را رد کردم. می دانستم که سبک بازی من به هیچ وجه با سبک فوتبال سیمئونه سازگار نیست. رئال مادرید هم من را به عنوان رقیب کریم بنزما می‌خواست. به خاطر دارم که کریم در آن زمان فرم چندان خوبی نداشت و باشگاه به دنبال خرید رقیبی برای او بود. کارلو آنچلوتی هم می‌خواست من را به پاری سن ژرمن ببرد.

می‌خواهی بگویی که برای پیوستن به فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردی؟

بله‌ همینطور است. رئال مادرید هم مثل بایرن مونیخ اداره می‌شود، یعنی یک نفر رئیس و همه کاره است و کسی نمی‌تواند در کار او دخالت کند. در بایرن مونیخ، اولی هونس و کارل هاینتس رومنیگه حرف اول و آخر را می‌زدند و من با آن‌ها به مشکل خوردم، تا جایی که تنها با یک دست دادن ساده از بایرن مونیخ جدا شدم. چون نمی‌خواستم این اتفاق با پرز هم تکرار شود، به رئال مادرید نرفتم. فیورنتینا در آن زمان می‌خواست یوونتوس را به چالش بکشد و پروژه آن‌ها برای من جذاب بود، به همین خاطر حاضر شدم با آن‌ها قرارداد امضا کنم.

گفتنی است ماریو گومز در جولای ۲۰۱۳ با قراردادی به ارزش 15.5 میلیون یورو از بایرن مونیخ به فیورنتینا پیوست. او در ۴۵ بازی برای بنفش‌پوشان، آمار ۱۴ گل و ۵ پاس گل را به ثبت رساند.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • فصل رویایی امباپه: رئال منتظر فوق ستاره
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • پاری سن ژرمن با آتش بازی دمبله و ام‌باپه به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آتش بازی دمبله و ام‌باپه در لوشامپیونه؛ پاریس به قهرمانی نزدیک و نزدیک ‌تر شد
  • لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن؛ جام به پاریسی‌ها چشمک زد
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو