Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسین کمالی، دبیرکل حزب اسلامی کار در پاسخ به پرسشی درباره نحوه همکاری احزاب با دولت سیزدهم اظهار کرد: در مورد سوال شما پیرامون نحوه  کمک به دولت آینده و راهنمایی دولت در زمینه های تخصصی در ابتدای بحث می بایست عرض کنم که همراهی، اظهارنظر و مشارکت در حل و فصل گرفتاری‌ها و مشکلات آتی دولت به تمایل دولت آینده به تعامل و بهره مندی از نظرات احزاب و گروه های  سیاسی و اقتصادی و اجتماعی موجود در کشور  بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: خانه احزاب ایران طی  سالهای گذشته اعلام آمادگی کرد تا در زمینه های مختلف  و برای حل مشکلات کشور به دولت کمک فکری و  مساعدت نماید. اینکه دولت متقاضی راهنمایی ها، همراهی و  مساعدت احزاب باشد یا نه به سیاست هایی که در این زمینه  رئیس دولت اتخاذ خواهد کرد بستگی دارد. 

رئیس خانه احزاب ادامه داد: دولت قبل تا حدودی به احزاب کمک کرد؛ اما هیچ گاه به صورت جدی از کمک‌های فکری احزاب بهره نگرفت. 

وی در همین راستا گفت: در جلسات مختلفی که پیش از این در خانه احزاب برگزار شده است احزاب مختلف در زمینه های گوناگون پیشنهاداتی ارائه کردند که این پیشنهادات به نظر من می توانست کمک کننده و تسهیل کننده برنامه های دولت  باشد.

وی توضیح داد: این نظرات در زمینه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و حتی زیست‌محیطی ارائه شده است ولی آقای روحانی فقط از چند نفر مورد پسند خود در احزاب نظر خواهی می‌کرد؛ که نتیجه آن همین وضعیت موجود است.

کمالی افزود: بنابراین دولت آینده  می تواند از احزاب مختلف کمک گرفته و در برنامه های خود آنها را همراه داشته باشد. 

این فعال سیاسی اصلاح طلب همچنین گفت: تشکیل دولت فراجناحی که توسط  رئیس دولت آینده مطرح شده است؛ می‌تواند به افزایش مشارکت اجتماعی بیانجامد که البته در این صورت آقای رئیسی موجبات ناراحتی بخشی از اصولگرایان و محافظه کاران همراه خود را فراهم خواهد کرد؛ ولی وی به رئیس‌جمهوری ملی تبدیل خواهد شد.

وی افزود: در صورت تشکیل کابینه ای متشکل از جوانان متخصص و  کارآزموده  این دولت می‌تواند در پیشبرد امور کشور بسیار موثر واقع شود و همینطور می‌تواند در صورت بهره مندی از همه گروه های اجتماعی موجب مشارکت همگان و کاهش برخی از دغدغه های سیاسی را ایجاد کند.

کد خبر 617719 برچسب‌ها حسن روحانی حزب سید ابراهیم رئیسی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی حزب سید ابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس یادگاری کارگران با رئیسی

به گزارش همشهری آنلاین، سی‌وپنجمین جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه، صبح سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ) با حضور «آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور برگزار شد.

رئیس جمهور رئیس جمهور رئیس جمهور کد خبر 848370 منبع: ایرنا برچسب‌ها کارگری کارگران خبر ویژه سید ابراهیم رئیسی دولت سیزدهم ايران خودرو

دیگر خبرها

  • تاکید امیر عبداللهیان بر لزوم تفاهم احزاب و گروه‌های لبنانی برای انتخاب رئیس‌جمهور
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!
  • عکس یادگاری کارگران با رئیسی
  • معاون رئیس‌جمهور: بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!