Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-01@08:55:47 GMT

نمی‌شود با پیکان قهرمان فرمول یک شد

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۶۰۱

نمی‌شود با پیکان قهرمان فرمول یک شد

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران گفت: احتمال زیاد بازی با فرانسه آخرین بازی ملی من باشد و می‌خواهم بیشتر کنار دخترم باشم.

قدس آنلاین: صمد نیکخواه‌بهرامی پس از پایان دیدار تیم‌های ملی بسکتبال ایران و فرانسه در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، درباره بحث خداخافظی‌اش از تیم ملی توضیح داد: احتمال زیاد آخرین مسابقه‌ ملی‌ام بود، اما خیلی از این جوهای حاشیه‌ای و احساساتی را دوست ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدت طولانی برای تیم ملی بازی کرده‌ام. اولین بار ۱۷ سالگی به تیم ملی دعوت شدم و حدود ۲۴ سال با تمام وجود بازی کردم. همیشه سعی کردم بهترین باشم حالا برخی رویدادها بهتر بودم و برخی دیگر خیلی خوب نبودم اما با تمام وجود کار کردم.  

نیکخواه بهرامی در پاسخ به این پرسش که اکنون به صورت قطعی اعلام می‌کنید که از بازی‌های ملی خداحافظی کرده‌اید یا خیر تصریح کرد: اگر احساس کنم هر لحظه حتی در سن ۷۰ سالگی  با آب و حوله به بچه ها می‌توانم کمک کنم، حتما انجام می‌دهم.  از دو سال پیش نیز گفتم تا بعد از المپیک را حتما بازی می‌کنم و تابستان به تابستان جلو می‌روم و تصمیم می‌گیرم.  از طرفی فاصله زیادی تا تورنمنت بعدی داریم و اکنون مشکلات شخصی دارم و همچنین باید به دخترم برسم چون دلش خیلی تنگ شده است و می‌خواهم به او رسیدگی کنم و کنارش باشم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران در مورد عملکرد ملی پوشان مقابل فرانسه تاکید کرد: ما به غیر از بازی با آمریکا در دو بازی دیگر خودمان خیلی خوب کار کردیم و اگر کاری به نتیجه بازی با فرانسه نداشته باشیم،  شانه به شانه می جنگیدیم و بازی قابل احترامی به نمایش گذاشتیم. در بازی با آمریکا خیلی خوب نبودیم و بازی سطح بالایی را به نمایش نگذاشتیم اما در بازی مقابل فرانسه  تمرکز زیادی داشتیم. فرانسه هم تحت فشار زیادی بود و حتی اگر دقت کرده باشید از بازیکنان اصلی خود به مدت طولانی در زمین بازی استفاده کرد. این گونه بازی ها است که به بسکتبال ایران کمک می‌کند.  آنچه که ما از این المپیک می‌خواستیم تجربه حضور در آن و ایجاد خودباوری و اعتماد به نفس در بچه ها بود که فکر می‌کنم توانستیم به دست آوریم.

نیکخواه بهرامی در پاسخ به این پرسش که چقدر احتمال می‌دادند با سه شکست المپیک را ترک کنند، گفت: احتمالش خیلی زیاد بود و تیم ها هدف گذاری متفاوتی در المپیک دارند و هدف ما قهرمانی نبود بلکه این بود در این رویداد بزرگ تجربه کسب کنیم. دنیای الان، دنیای سرمایه گذاری است و هیچ وقت شما نمی توانید با پیکان در مسابقات فرمول یک انتظار قهرمانی داشته باشید.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: صمد نیکخواه بهرامی تیم ملی بسکتبال المپیک توکیو بسکتبال ایران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، به احتمال قریب به یقین برگزاری مسابقه بسیار حساس استقلال مقابل پیکان در ورزشگاه دستگردی که احتمالا بدون تماشاگر نیز خواهد بود، هفته آخر لیگ برتر ایران را تحت‌تاثیر خود قرار خواهد داد.

با این حال مسئولان سازمان لیگ درس نگرفته از اتفاقات فصل گذشته و بازی حساس پرسپولیس-پیکان در همین اوقات، دوباره برگزاری این بازی را در استادیومی برنامه‌ریزی کردند که اگر قرار باشد پذیرای هواداران نباشد قطعا در مسیر‌های اطراف خود ازدحام عظیمی از طرفداران را میزبانی خواهد کرد.

استادیومی که قبلا یک بار تیم پاس در آن قهرمان فوتبال ایران شده و بر روی سکوهایی که هواداران این تیم و درجه‌داران نیروی انتظامی در آن حضور داشتند، جام قهرمانی را بالای سر برده است.

این احتمال بسیار قریب وجود دارد که استقلال در روز پایانی لیگ یکی از شانس‌های قهرمانی لیگ باشد و اگر آنها تا آن دیدار از رقابت‌ برای کسب جام دست نشسته باشند و اگر پرسپولیس نیز غفلت نکند و همچنان برای کسب عنوان قهرمانی بجنگد، بدان معنا است که فوتبال ایران در روز پایانی باید دو بازی بسیار سنگین را میزبانی کند. یکی در ورزشگاه آزادی و دیگری در کجا؟ ورزشگاه دستگردی؟

از همین حالا می‌شود پیش بینی کرد که بعید است چنین اتفاقی رخ بدهد.

اما شهر تهران در حال حاضر ورزشگاه دیگری برای میزبانی از بازی های تیم های تهرانی ندارد و قطعا گزینه هایی مثل انتقال بازی به استان همجوار (کرج یا اراک) یا بازی در یک ورزشگاه استاندارد دیگر مورد بررسی قرار خواهد گرفت که به احتمال زیاد می‌تواند این ورزشگاه، استادیوم شهر قدس باشد که پیکان سابقا همه بازی های خانگی خود را در آن برگزار می‌کرد و به نوعی تبدیل به خانه پیکان شده بود اما آنها به دلایلی از شهر قدس کوچیدند و دوباره بازی های خود را به دستگردی منتقل کردند. اما علی الظاهر احمد مددی مدیرعامل باشگاه پیکان مدتی است که با مسئولان شهر قدس در مکاتبه است تا دوباره این ورزشگاه را بدل به خانه‌ای برای میزبانی از رقبا در لیگ برتر کند؛ جایی که پیکان می‌تواند در آن آرام آرام روی جمعیت هواداری خود نیز حساب کند.

پس از همین حالا منتظر این تغییر در برنامه روز پایانی لیگ در یازده خرداد که قرار است همه بازی‌ها به صورت هم‌زمان برگزار شود، باشید. آن هم در شرایطی که پیکانی‌ها بدون تردید فشار زیادی را به خاطر میزبانی استقلال تحمل خواهند کرد و به شدت مورد آماج کامنت های هواداری در فضای مجازی قرار خواهد گرفت.

دیگر خبرها

  • نام گودرزی‌ در کنار یاسین سلمانی قرار گرفت
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • خلاصه بازی شمس آذر قزوین ۲ - پیکان ۱ (فیلم)
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • عدو شود سبب خیر؛ این تیم بدون مسابقه قهرمان لیگ شد
  • لوییس همیلتون: تمام عمرم منتظر قهرمانی آرسنال بودم
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره