Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس به عنوان وکلای مردم بر تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تاکید داریم تا مورد حمایت قرار گیرند.

دکتر یحیی ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: همه موضوعات در دنیا براساس مسائل و شاخص‌ها پیش می‌رود و این درحالیست که جهاد دانشگاهی در این مسیر به لحاظ تربیت نیروی انسانی، حرکت‌های دانش‌بنیان به خوبی ورود پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری سیاست‌های جمعیتی است، بیان کرد: جهاد دانشگاهی در این راستا ورود جدی پیدا کرده و توانسته است امکانات لازم را برای درمان ناباروری در سطح ملی و برخی مراکز استانی ترویج دهد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: زوجینی که از ناباروری رنج می‌برند در مراکز استان‌ها به جهاد دانشگاهی مراجعه می‌کنند تا این عارضه آنها تحت درمان قرار گیرد.

ابراهیمی بیان کرد: در مجلس شورای اسلامی به عنوان وکلای مردم بر تقویت مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی تاکید داریم تا آنها مورد حمایت قرار گیرند.

وی با تاکید براینکه تا زمانی که روی مراکز دانش‌بنیان سرمایه‌گذاری صورت نگیرد امکان ندارد که مملکت از این وضعیت خارج شود، خاطرنشان کرد: یکی از این مراکز که نیازمند حمایت‌های بیش از پیش دولت است جهاد دانشگاهی بوده که در جهت توسعه همه جانبه جهادی و انقلابی در عرصه علمی کشور ورود پیدا کرده است.

عضو کمیسیون درمان مجلس شورای اسلامی درباره عملکرد خبرگزاری‌های زیرمجموعه جهاد دانشگاهی گفت: یکی از گروه‌هایی که به عنوان مطالبه‌گر واقعی مردم در تمام عرصه‌ها حضور دارند رسانه است که مشکلات جامعه را می‌بینند، لمس  و به مسئولین گوشزد و یادآوری و مطالبه می‌کنند.

ابراهیمی بیان کرد: ایسنا و ایکنا در این مدتی که به عنوان نماینده مردم در مجلس هستم به شکل اکتیو و فعال در همه عرصه‌ها ورود پیدا کردند و برآیند مسائل را به بنده انعکاس دادند که موضوعات استان را در مجلس بازگو کنم.

وی عنوان کرد: نگاه رسانه‌های زیرمجموعه جهاد دانشگاهی مطالبه‌گری در راستای حل مشکلات مردم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی دولت ناباروری ایسنا مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری فرزند پروری دانش بنیان جهاد دانشگاهی مجلس شورای اسلامی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: در بازرسی‌های مستمر و سرزده کارشناسان واحد دارو و درمان شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از مراکز درمانی، مراکز پخش دارو و همچنین داروخانه‌های سطح شهرستان، ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته به ارزش یک میلیارد و صد میلیون ریال کشف و جمع آوری شد.

 عبداله حمزه ئی با اشاره به اینکه مصرف داروی تاریخ گذشته و فاسد باعث عدم پاسخ مناسب به درمان خواهد شد و احتمال بروز عوارض جانبی و حتی تلفات را نیز در دام در پی خواهد داشت به تمام مرغداران و دامداران شهرستان توصیه کرد: انواع دارو‌های دامپزشکی، واکسن، سموم، مواد ضدعفونی کننده و مواد بیولوژیک را صرفاً با تجویز دامپزشک و از داروخانه‌های مجاز دامپزشکی تهیه کنند و از مصرف خودسرانه دارو جداً خودداری شود، همچنین در زمان خرید و مصرف دارو به تاریخ تولید و انقضای آنها نیز توجه ویژه داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ۳۵ تا ۴۰ درصد از افرادی که از روشهای IVF برای درمان ناباروی اقدام می کنند بچه دار می شوند 
  • درصد موفقیت درمان ناباروی با روش IVF در ایران
  • انتشار کتاب ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری
  • انتشار کتاب «ساختار سؤال‌های پژوهش در معماری» در چهارمحال و بختیاری
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • دانشجویان خود را نسبت به مسائل روز دخیل بدانند
  • مسابقات ملی «سدید»‌ بستری برای رشد و تقویت مهارت‌های ارتباطی در دانشجویان است
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد