Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-26@23:25:00 GMT

برادرکشی به خاطر قفس قناری

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۳۸۴۳

برادرکشی به خاطر قفس قناری

آفتاب‌‌نیوز :

به‌دنبال این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد مرد جوان دو روز قبل در خانه شان با برادر کوچکترش درگیر شده و پس از زخمی شدن با چاقو او را به بیمارستان منتقل کرده بودند، اما به علت شدت جراحات و خونریزی جان باخته است.

با شروع تحقیقات خواهرزاده مقتول که دایی‌اش را به بیمارستان منتقل کرده بود به تیم جنایی گفت: خانه ما نزدیک خانه دایی‌هایم در محله امامزاده حسن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز حادثه به خانه آن‌ها رفتم، اما به محض ورود متوجه شدم دایی‌هایم در حال دعوا و درگیری هستند، دایی بزرگم زخمی و خونین بود و دایی کوچک‌ترم با دیدن من، وحشت زده فرار کرد. بلافاصله او را به بیمارستان منتقل کردم.

پس از اظهارات پسر جوان، مأموران ردیابی‌های خود را برای دستگیری عامل جنایت خانوادگی آغاز کردند، اما هیچ رد و نشانی از او در دست نبود.

تحقیقات برای دستگیری قاتل ادامه داشت تا اینکه مشخص شد وی در خانه خواهرش مخفی شده است. بدین ترتیب کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و مرد جوان را چند روز قبل بازداشت کردند.

اعتراف به جنایت

متهم در تحقیقات به برادرکشی اعتراف کرد و گفت: من و برادرم مدتی بود که معتاد شده بودیم و هزینه زندگی‌مان را با جوجه کشی کبوتر و قناری تأمین می‌کردیم. البته گاهی با هم دعوا می‌کردیم و درگیر می‌شدیم، اما رابطه خوبی داشتیم تا اینکه روز حادثه بازهم سر محل نگهداری قفس کبوتر‌ها دعوایمان شد. برادرم به من حمله کرد و مرا به قفس قناری‌ها کوبید. در همان موقع برای دفاع از خودم چاقویی را که بالای قفس قناری‌ها بود برداشتم و ضربه‌ای به برادرم زدم. می‌خواستم از خودم دفاع کنم که چاقو به گردنش اصابت کرد. برادرم که روی زمین افتاد ترسیدم و خواستم فرار کنم، اما ناگهان خواهرزاده‌ام وارد شد و مرا در حال فرار دید.

متهم جوان گفت: من فکر نمی‌کردم برادرم بمیرد. یکی دو روز در خانه دوستانم ماندم، اما بعد از دو روز فهمیدم برادرم فوت کرده و خیلی ناراحت و پشیمان بودم. طاقت نیاوردم و گفتم هرطور شده باید در مراسم خاکسپاری برادرم شرکت کنم به‌همین خاطر مخفیانه به قبرستان رفتم و از دور شاهد مراسم بودم. در این مدت چندین بار خواستم خودم را معرفی کنم، اما می‌ترسیدم. در این مدت خانه دوستم مخفی شده بودم و چند روز قبل به خانه خواهرم رفتم که بازداشت شدم.

با اعتراف متهم به برادرکشی به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی پایتخت، متهم در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

منبع: روزنامه ایران

منبع: آفتاب

کلیدواژه: برادرکشی قفس قناری قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در شرایطی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده بود که مسیر قهرمانی اش در لالیگا هموار بود و توانست با رکورد 100 امتیاز و 121 گل زده بالاتر از بارسای پپ گواردیولا قهرمان شود اما در لیگ قهرمانان بخت یار کهکشانی ها نبود. 

بعد از شکست 2-1 در مونیخ، رئال در بازی برگشت در برنابئو 2-1 برنده شد ولی در ضربات پنالتی ستاره هایی چون راموس، رونالدو و کاکا ضرباتشان را خراب کردند تا بایرن به فینال برود. مورینیو بعد از آن بازی از ناراحتی گریه کرده بود.

آقای خاص در مصاحبه با آمازون پرایم و در مورد آن بازی گفت: «ما در آن مقطع بهترین تیم اروپا بودیم. فاتح لالیگا شده بودیم و رکورد بیشترین امتیار و رکورد گلزنی را شکسته بودیم و معتقدم در صورت رسیدن به فینال لیگ قهرمانان، قهرمان می شدیم. شکست مقابل بایرن در ضربات پنالتی بدترین شب دوران مربیگری‌ام بود.»

مورینیو ادامه داد: «بعد از شکست مقابل بایرن مونیخ در حال رانندگی به سمت خانه‌، داشتم گریه می‌کردم و این تنها باری بود که این کار را کردم. کمی بعد ژرژ مندس (مدیر برنامه‌ها) زنگ زد و به من گفت، یک لطفی به من کن و برو به خانه کریستیانو چون او حالش خیلی بد است. من هم در جواب به مندس گفتم، من هم حال خوشی ندارم، اما به خودم گفتم که خودت را جمع و جور کن، گریه بس است و برو به خانه کریستیانو. ما پس از آن شکست نابود شده بودیم.»

رئال مادرید و بایرن حالا در یک نیمه نهایی دیگر سه شنبه شب به مصاف هم خواهند رفت و مثل همیشه این یک بازی کلاسیک جذاب در فوتبال اروپا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • چرا هیچ وقت یادمان نمی‌ماند درِ خانه را قفل کرده ایم یا نه؟
  • دستگیری متهم به قتل در کمتر از ۵ ساعت در نیشابور
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • آدمکشی در هیجان جوانی!
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دلخوری درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است اما...
  • رضا درویش: پرسپولیس خانه علی دایی است
  • درویش:پرسپولیس خانه علی دایی است اما اوسمار اولویت است/هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند+فیلم
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز