Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:20:39 GMT

پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۰۷۲

پروازهای فرودگاه مهرآباد به حالت عادی بازگشت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ابراهیم مرادی، عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: پروازها از ساعت ۰۰:۴۰ با بهبود شرایط جوی برقرار شدند و شرایط نرمال ترافیکی در این فرودگاه برقرار شد.

گفتنی است شب گذشته، به دنبال بارش ناگهانی و شدید باران در تهران و شرایط جوی ویژه، پروازهای فرودگاه مهرآباد تهران با مشکل مواجه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل برخی پروازها در هلدینگ فرود اطراف مهرآباد قرار گرفتند و برخی دیگر نیز در فرودگاه‌های آلترنیت (جایگزین) به زمین نشستند.

برخی از پروازهای شب گذشته فرودگاه مهرآباد به فرودگاه‌های امام خمینی (ره)، اصفهان، یزد و مشهد تغییر مسیر دادند که با بازگشت شرایط آب‌وهوایی به حالت طبیعی، این پروازها نیز به فرودگاه مهرآباد بازگشتند.

کد خبر 5269202

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم مرادی فرودگاه مهرآباد طوفان مصرف برق دولت سیزدهم قیمت دلار قیمت نفت اقتصاد آمریکا مجمع عالی علوم انسانی اسلامی سیمان قیمت سیمان قطعی برق اقتصاد اسلامی قیمت جهانی طلا قیمت طلا اقتصاد چین وزارت راه و شهرسازی فرودگاه مهرآباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۰۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746268

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در ششم اردیبهشت
  • آمادگی هما برای انجام پرواز حج عمره از فرودگاه بندرعباس
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • پرواز اردبیل به مشهد برقرار شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول