Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمدمهدی صفری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۵هکتار از اراضی شالیزاری روستاهای خمیرمحله و اشکرمیدان واقع درحاشیه رودخانه کیارود  دچارغرقابی شده وخسارت زیادی به شالیکاران این خطه وارد شده است.

وی تصریح کرد:خوابیدگی شالی باعث می شودتا درصد برنج شکسته یا نیمه دانه بیشترشده وشالیکاران ازاین حیث نیز دچار زیان شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارش باران که از روز پنجشنبه درشهرستان املش آغاز شده روز جمعه نیز کماکان ادامه داشت .

شهرستان املش با۲ بخش مرکزی و رانکوه و ۴۴ هزار نفر جمعیت در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است و با ۳ هزار و ۵۰۰ هکتار مزارع شالیزاری هرساله ۱۴ تا ۱۵ هزار تن شلتوک تولید می کند.

برچسب‌ها اراضی کشاورزی گیلان املش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراضی کشاورزی گیلان املش اراضی کشاورزی گیلان املش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد

محمد رئیسی  مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان  گفت: به دنبال هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر وقوع باد و باران در برخی از شهر‌های سیستان و بلوچستان، نشست مدیریت بحران این شرکت تشکیل و تمامی تیم‌های عملیاتی و پیمانکاری شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان به حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی ادامه داد: این خسارت‌ها در برخی مواقع باعث خاموشی‌های موقتی می‌شود، که با ثبت خاموشی در سامانه‌های شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان، کارکنان عملیاتی این شرکت در مناطق آسیب دیده حاضر می‌شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان با بیان اینکه صبوری و همکاری مشترکان برق در شرایط بحرانی بسیار مهم است، گفت: شهروندان گرامی در صورت بروز هر گونه خاموشی و یا خسارت به شبکه برق مراتب را از طریق سامانه ۱۲۱ مرکز اتفاقات و یا اپلیکشن برق من ثبت و پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • بارش باران در کرمان دو برابر سال گذشته بوده است
  • بازدید شبانه استاندار از مناطق تحت تاثیر سیلاب شرق استان کرمان
  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • مبارزه علیه سن مادر در ۲۸ هزار هکتار از اراضی شهرستان همدان
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • بروز کمترین آسیب باران در بافت تاریخی یزد با همکاری جامعه محلی
  • پیش‌بینی ۸۰ درصدی نشاء مکانیزه در بهشهر
  • نخستین نشاء مکانیزه برنج در بهشهر