Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:13:03 GMT

اتصال ۹۷ درصد پارکهای منطقه ۳ کرمان به شبکه آب خام

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۳۶۳

اتصال ۹۷ درصد پارکهای منطقه ۳ کرمان به شبکه آب خام

سید مرتضی حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه در فاز دوم شهرک ایرانمنش بوستان و فضاهای سبز متعددی وجود دارد که تاکنون به صورت‌های مختلف از جمله استفاده از تانکر آبیاری می‌شدند، ادامه داد: برای رفع مشکلات موجود به همت معاونت خدمات شهری منطقه سه، پارک و خیابان میثاق و بیت المقدس پس از، حفاری و لوله گذاری به متراژ بیش از ۶۰۰ متر به شبکه آب خام متصل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این عملیات از اواخر ماه گذشته آغاز شده است و تا اواسط مردادماه امسال ادامه دارد.

حسینی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به اشاره به اینکه اتصال دیگر بوستان‌ها و فضاهای سبز باقی مانده در سطح منطقه سه به شبکه آب خام به سرعت در حال انجام است، از متصل کردن بیش از ۹۷ درصد پارکهای سطح منطقه به شبکه آب خام و لوله گذاری بیش از ۲ هزار متر به منظور حذف آبیاری تانکری و آبرسانی به پارکهای سطح منطقه طی دو ماه گذشته خبر داد.

وی در این خصوص به بوستان‌های ۵۳ گلدشت، دانش در شهرک مطهری، باب الحوائج، نبوت و استقلال، میدان قرنی، لچکی شمالی پارک شهید مطهری، خیابان ثارالله در شهرک ایرانمنش (فاز دوم)، بلوار نبوت، بخشی از بزرگراه امام و کمربند سبز اشاره کرد.

کد خبر 5269256

منبع: مهر

کلیدواژه: سید مرتضی حسینی شهرداری کرمان فضای سبز ویروس کرونا عید غدیر خم بوشهر آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا خطبه های نماز جمعه عکس استانها گرگان اردبیل شیوع کرونا ایلام شیراز غدیر خم شبکه آب خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است

سعید مهرآمیز اظهار داشت: یکی از پروژه ها در حال اخذ پیمانکار و شروع به کار است که طی این پروژه نیمی از کوچه های شهرک جهاد تحت پوشش قرار می‌گیرند.

 وی افزود: پروژه دیگر روشنایی معابر این منطقه در حال تامین اعتبار است که سایر بخش‌های باقیمانده را پوشش خواهد داد. 

مدیر امور برق ناحیه ۲ شهر زاهدان تصریح کرد: برداشت طرح، ۶ بلوار اصلی شهرک جهاد نیز که فاقد روشنایی معابر بودند صادر و به مرحله اجرا رسیده است که نیازمند انجام تعهد ۵۰ درصدی توسط سازمان شهرداری، جهت اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • ۲ پروژه روشنایی معابر در منطقه شهرک جهاد زاهدان در حال اجرا است
  • درخواست از شورای شهر برای نامگذاری بوستان‌ها و پایانه‌های تاکسی به نام شهدای تاکسیران
  • ‌اجرای طرح تأمین امنیت بوستان‌ها در محلات کم برخوردار شیراز
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • تلاش برای جذب سرمایه گذار برای ساخت شهربازی در بوستان جوان قم
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه