Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@18:52:36 GMT

نیکخواه بهرامی: شاید دیگر در خدمت تیم ملی نباشم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۴۸۱۱

نیکخواه بهرامی: شاید دیگر در خدمت تیم ملی نباشم

به گزارش ایرنا، صمد نیکخواه بهرامی امروز شنبه پس از شکست ۷۹ بر ۶۲ تیم ملی بسکتبال ایران مقابل فرانسه در المپیک توکیو افزود: ۱۷ سال سن داشتم که به تیم ملی دعوت شدم. مدت زیادی است که برای تیم ملی ایران بازی می‌کنم و در رویدادهای مختلفی هم شرکت داشتم. همیشه سعی کردم که در همه تورنمنت‌ها همراه تیم باشم، خوب تمرین کنم و در زمین بازی عملکرد خوبی داشته باشم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز بیش از ۲۳ سال است که برای تیم ملی بسکتبال بازی می کنم، در این مدت گاهی خوب بودم و گاهی هم بد و برای خداحافظی از کارهای رسانه‌ای خوشم نمی‌آید.

نیکخواه بهرامی در پاسخ به این پرسش که تصمیمش برای خداحافظی چقدر جدی است، گفت: اگر ۷۰ سالم باشد و احساس کنم می‌توانم با دادن آب و حوله به ملی‌پوشان کمک کنم، در کنار تیم خواهم بود، اما به احتمال خیلی زیاد، امروز بازی آخری بود که برای تیم انجام دادم. قبلاً هم گفته بودم اگر تیم ملی بسکتبال به المپیک صعود کند بعد از اتمام بازی‌ها خداحافظی خواهم کرد. مبنای برنامه و تصمیم من تابستان به تابستان است. باید ببینم چه می‌شود. با تورنمنت بعدی تیم ملی هم فاصله زیادی داریم، یکسری کارهای شخصی هم دارم، دخترم بزرگ شده است و نیاز دارد که بیشتر کنارش باشم.

وی در ادامه در مورد عملکرد تیم ملی در المپیک توکیو گفت: به غیر از بازی با آمریکا، در دو بازی دیگر به نسبت خوب عمل کردیم. در بازی با آمریکا اصلاً خوب نبودیم و در حد تیم ملی ظاهر نشدیم، اما امروز فارغ از نتیجه، بازی قابل احترامی مقابل فرانسه داشتیم، در پاسکاری خوب بودیم و در دفاع هم متمرکز عمل کردیم.

وی ادامه داد: البته فرانسه خیلی خوب کار کرد و فشار زیادی به ما وارد آورد، اما شاید فکر نمی‌کردند ما اینقدر خوب باشیم. من خودم هم در این بازی بهترین عملکرد ممکن را داشتم.

نیکخواه بهرامی تأکید کرد: چیزی که به ما کمک می‌کند حضور در همین مسابقات است. آنچه از المپیک می‌خواستیم همین تجربه بود و تأثیری که روی خودباوری و انگیزه بازیکنان می‌گذارد. اصلاً همین کسب سهمیه هم سال گذشته تأثیر خود را روی لیگ گذاشته بود.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این پرسش که چقدر پیش‌بینی می‌کردید که با سه باخت به کار خود در المپیک پایان دهید؟، گفت: احتمال آن زیاد بود. هر تیمی با هدفی در مسابقات شرکت می‌کند. مثلاً آمریکا و فرانسه هدف قهرمانی دارند. هدف ما این نبود و دنبال آن بودیم که تجربه کسب کنیم.

تیم های ملی بسکتبال ایران و فرانسه از ساعت ۵:۳۰ صبح روز شنبه و در چارچوب آخرین دیدار مرحله گروهی مسابقات المپیک در سالن سایتاما سوپر آرنا به مصاف یکدیگر رفتند و در پایان تیم فرانسه موفق شد تیم ایران را با نتیجه ۷۹ بر ۶۲ شکست دهد.

بلندقامتان ایران در بازی نخست خود نیز مقابل جمهوری چک با نتیجه ۸۴ بر ۷۸ از این تیم شکست خوردند و دومین دیدارشان نیز نتیجه را ۱۲۰ بر ۶۶ به آمریکا واگذار کردند. پرونده تیم ایران با این شکست در المپیک توکیو بسته شد. 

منبع: الف

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال نیکخواه بهرامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۴۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بامداد امروز در مسابقات پلی‌آف بسکتبال NBA تیم لس‌آنجلس لیکرز به مصاف دنور ناگتس رفت و با نتیجه ۱۰۵ بر ۱۱۲ شکست خورد.

محمدرضا گلزار با حضور در محل برگزاری این مسابقه. از نزدیک تماشاگر بازی بود و تصویری هم از خودش به اشتراک گذاشت.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899703

دیگر خبرها

  • دستگیری نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • دستگیری یک نوجوان ۱۶ ساله در پی تهدید تروریستی در المپیک
  • عکس| محمدرضا گلزار تماشاگر بازی لیکرز در بسکتبال NBA
  • غیبت شمشیربازان روسی در المپیک پاریس
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • لیگ ملت‌ها: قهرمان المپیک پرستاره‌تر از همیشه
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴