Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، بر راه اندازی سایت‌های واکسیناسیون برای تسریع در روال تزریق واکسن تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمود بیگلر، گفت: با توجه به اینکه درگیر پیک پنجم کرونا هستیم باید سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا کند و از تمام ظرفیت‌های دانشگاه در این شرایط استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با هماهنگی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران، کار‌ها به‌خوبی انجام شد و از تمام ظرفیت‌های سطح ستادی اعم از ستاد و دانشکده‌ها بهینه استفاده می‌کنیم.

وی افزود: عملیات اجرایی راه‌اندازی این سایت‌ها از هفته پیش شروع شده بود و ستاد مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران تقریباً با ظرفیت ۲۰۰ نفر در روز کار خود را آغاز کرده است و در پی آن در دانشکده‌های پزشکی و پرستاری و مامایی هماهنگی‌های لازم انجام شده است امید داریم در اولین فرصت نیز سایت واکسیناسیونی را هم در دانشگاه تهران فعال کنیم تا به دایره خدمت‌رسانی اضافه شوند.

بیگلر یادآور شد: حضور همکاران در این مراکز به شکل داوطلبی است و از نیرو‌هایی که در واحد‌ها هم دورکار هستند و مشارکت کرده‌اند در این فرایند استفاده می‌شود.

وی تصریح کرد: صرفاً حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه واکسن را در اختیار این مجموعه‌ها قرار می‌دهد و تأمین نیرو‌های حفاظتی از طریق مدیریت حراست و تأمین نیروی انسانی (فنی و پشتیبانی) هم از طریق حوزه معاونت توسعه هماهنگ می‌شود و قرار است که این خدمات در قالب ارائه واکسیناسیون در محیط‌هایی که انجام می‌شود میزان رضایت‌مندی شهروندان را جهت انجام واکسن بیش از پیش برآورده کند.

معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران ادامه داد: مراجعه‌کنندگان در این سایت‌ها در کمتر از نیم ساعت کار تزریق واکسن آن‌ها انجام می‌شود و افرادی هم که معذوریت‌های حرکتی داشتند همکاران کمک کردند در داخل خودرو این واکسیناسیون انجام می‌شود. وظیفه همه است که در زمینه پیشگیری این کار را حمایت کنیم و عملاً بتوانیم پیشگیری کنیم تا از پیک‌های بعدی که سلامت مردم را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، جلوگیری کنیم.

وی گفت: در دو شیفت صبح و عصر از شنبه تا پنج‌شنبه این واکسیناسیون در حال انجام است و اگر نیاز باشد حتی در روز‌های تعطیل هم این سایت‌ها فعال می‌شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سایت واکسیناسیون پیک پنجم کرونا کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی تهران سایت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند

به گزارش خبرگزاری مهر، جواد خرم افزود: امسال یک هزار و ۲۶۰ نفر از استان زنجان به زیارت خانه خدا مشرف خواهند شد.

وی یادآوری کرد: واکسیناسیون مننژیت برای حجاج سایر شهرستان‌های استان انجام شده است.

خرم تاکید کرد: زائران پس از تزریق واکسن، کارت زرد رنگ دریافت و باید آن را به مسئول کاروان تحویل دهند.

نماینده مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: معاینه یکهزار و ۲۶۰ زائر خانه خدا در این استان انجام و به پایان رسیده است.

خرم خاطرنشان کرد: امسال ۱۰ کاروان از زنجان به خانه خدا مشرف خواهند شد که از این تعداد یک کاروان در ابهر با ۱۲۰ نفر، خدابنده نیز یک کاروان ۱۶۵ نفری و مابقی نیز در مرکز استان است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون این حجاج در شهرستان‌های خدابنده و ابهر آغاز شد.

نماینده مرکز پزشکی حج و پزشکی جمعیت هلال‌احمر در استان زنجان گفت: حجاج برای تزریق واکسن به هلال احمر شهرستان‌های ابهر و خدابنده در صبح و بعدازظهر مراجعه کنندخرم افزود: یکهزار و ۲۶۰ زائر عازم خانه خواهند شد که برای این تعداد و سایر عوامل یکهزار و ۳۰۰ واکسن مننژیت وارد زنجان شد.

کد خبر 6088916

دیگر خبرها

  • حجاج ابهر و خدابنده برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند نمایند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • واکسیناسیون ۵ هزار حجاج گلستانی در حال انجام است
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی