Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد دهقان در گفت و گو با خبرنگار فارس از یزد با بیان اینکه سازمان اورژانس در تیر ماه پنج هزار و ۲۷۰ ماموریت غیرترافیکی داشته است، اظهار کرد: در این مدت هزار و ۲۵۱ ماموریت حوادث ترافیک شهری و ۳۸۱ ماموریت ترافیک جاده ای را انجام داده است که تنها ۹ فوتی از این حوادث داشته ایم.

وی با بیان اینکه یکهزار و ۳۶۰ نفر بر اثر حوادث ترافیکی با ماموریت های اورژانس به بیمارستان منتقل شده و بستری شدند افزود: در این مدت ۱۶ ماموریت امداد هوایی از طریق بالگرد انجام شده که ۱۲ مورد آن ترافیکی و ۴ مورد غیرترافیکی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان اورژانس و فوریت های پزشکی یزد همچنین از بستری ۲ هزار و ۸۰۷ نفر از بیماران غیرترافیکی منتقل شده به مراکز درمانی از طریق پایگاه های اورژانس خبر داد و عنوان کرد: متاسفانه ۱۵۶ نفر از این بیماران فوت شدند.

وی با اشاره به دیگر ماموریت ها و خدمات سازمان اورژانس اظهار کرد: گاز مونواکسید کربن در ماه گذشته 6 نفر مسموم راهی بیمارستان کرد که این افراد به دلیل مسمومیت با مونواکسید کربن یا گازگرفتگی ناشی از تنفس گاز خطرناک مونوکسید کربن در بیمارستان بستری شدند.

دهقان بیان کرد: همچنین اورژانس یزد تعداد ۱۱۵ ماموریت نیز در خصوص سایر مسمومیت ها انجام داده و در این مدت ۳۱۵ مأموریت برای انتقال و یا بررسی وضعیت بیماران قلبی انجام شده است.

دهقان همچنین از افزایش انجام ماموریت ناشی از سوختگی در تیرماه نسبت به ماه گذشته و اردیبهشت خبر داد و اظهار کرد: ۱۸ ماموریت در این راستا انجام شده و ۲۵۳ مأموریت برای سقوط از ارتفاع، ۲۴۸ مأموریت تنفسی، ۱۶ ماموریت برای بیماران ناشی از سکته مغزی و یک ماموریت به دلیل غرق شدگی انجام شده است.

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: یزد اورژانس ترافیک بیمارستان احمد دهقان حوادث ترافیکی انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است

استاندار گیلان گفت: هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق درشهر رشت آغاز شده است.

به گزارش گروه استان ها خبرگزاری دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان در جریان بازدید از چهار پروژه تقاطع غیر همسطح در دست احداث رشت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روند احداث تقاطع غیر همسطح با سرعت بسیار خوبی پیش می‌رود، اظهار کرد: با بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه احداث تقاطع غیر همسطح رشت طبق برنامه زمان‌بندی شده در حال پیشرفت بوده و‌ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.


وی یکی از درخواست‌های مردم در کلانشهر شهر را رفع موانع ترافیکی در تقاطع‌ها دانست و گفت: یکی از معضلات مهم شهر رشت مسئله ترافیک بود  و هدف دولت سیزدهم نیز کاهش بار ترافیکی در این شهر است به همین منظور از سال گذشته اقدامات عمرانی در قالب طرح میثاق درشهر رشت آغاز شده است که به کاهش بار ترافیکی در سطح شهر رشت کمک می‌کند

استاندار گیلان با بیان اینکه احداث تقاطع‌ها به صورت غیر همسطح در پنج نقطه شهر رشت در حال انجام است، تصریح کرد: این پنج تقاطع غیر همسطح در میدان امام حسین (ع)، نیروی دریایی، شهید باهنر، آیت الله رودباری و محله حمیدیان در انجام است و پیمانکاران با قدرت در حال انجام وظایف محوله به خود هستند و امیدواریم چهار تقاطع را تا پایان سال آماده بهره‌برداری کنیم.

عباسی با تاکید بر لزوم توجه به مشکلات مشکلات زیست محیطی و فاضلاب شهر رشت افزود: برخی از اقدامات از سال ۱۴۰۰ در شهر رشت و در حوزه پسماند، فاضلاب و آب‌های زیرزمینی انجام شده و هیچ مشکلی در این خصوص انجام شده است.

دیگر خبرها

  • چگونه تخلفات احتمالی پلیس در انجام مأموریت‌ها را گزارش دهیم؟
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • جزییات تذکر رهبری درباره گشت ارشاد
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی شان می شوند
  • استطاعتِ ۱۵۰ متقاضی حج رد شد
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند
  • نظر و رضایت مردم در انجام ماموریت مسئولان مهم است
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه