Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@20:54:56 GMT

بازگشت فیلیپین به توافق نظامی با آمریکا

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۵۵۶۶

بازگشت فیلیپین به توافق نظامی با آمریکا

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، فیلیپین تصمیم خود برای فسخ معاهده نظامی با آمریکا را پس از گذشت بیش از یک سال از اتخاذ آن لغو کرد.

«دلفین لورنزانا»، وزیر دفاع فیلیپین پس از مذاکره با «لوید آستین» همتای آمریکایی خود در مانیل گفت که پس از تصمیم «رودریگو دوترته»، رئیس‌جمهوری این کشور مبنی بر فعال‌سازی مجدد توافق‌نامه نظامی این توافق دوباره در حال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر دفاع آمریکا نیز از این تصمیم استقبال و تاکید کرد که اتحاد قوی بین آمریکا و فیلیپین برای امنیت، ثبات و رفاه منطقه اقیانوس آرام حیاتی خواهد بود.

دوترته سال گذشته تصمیم گرفته بود از توافق نظامی برای حضور نیروهای آمریکایی در فیلیپین و برگزاری رزمایش‌های نظامی مشترکی بین دو کشور خارج شود.

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آمریکا فیلیپین توافق نظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!

به گزارش "ورزش سه"، روماریو چند روز قبل اعلام کرده بود که قصد دارد در سن ۳۸ سالگی بار دیگر به میادین فوتبال برگردد و در تیمی که ریاست آن را بر عهده دارد به میدان برود.

او روز گذشته اولین جلسه تمرینی‌اش را با آمریکا ده ریو ژانیرو برگزار کرد. این اتفاق در حالی افتاد که او در ۱۶ سال گذشته به‌صورت حرفه‌ای فوتبال را دنبال نکرده است و حالا دست قراردادی با کمترین دستمزد ممکن با این تیم امضا کرده و رویای بازی برابر رومارینیو، پسرش، را دارد و این ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی برزیل که قهرمانی در جام جهانی 1994 با این تیم را در کارنامه دارد پس از تمرین گفت: «درباره تمرینات... خیلی خسته هستم. برانکارد باید بیاید و من را بلند کند... 16 سال است که تمرین نکرده بودم.»

او به شوخی درباره احتمال زدن ضربه پنالتی برای تیمش اضافه کرد: «اگر پنالتی اعلام شود، رئیس باشگاه از مربی می‌خواهد که پشت آن قرار بگیرد. اگر مربی این تصمیم را نپذیرد، اخراج خواهد شد و رئیس در هر حال پنالتی را خواهد زد. این مسئولیت رئیس باشگاه است.»

باشگاه آمریکا ده ریو ژانیرو تصمیم گرفت که نام روماریو ده سوزا فاریا را در فهرست بازیکنانش ثبت کند تا او بتواند در رقابت سری A2 برزیل بازی کند.

روماریو در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «می‌خواهم یک موضوع را به صراحت به همه بگویم. قرار نیست من برای قهرمانی در لیگ رقابت کنم. تصمیم ما بر این است که من دقایقی در چند بازی در زمین حضور داشته باشم چون مهم‌ترین موضوع برای این تیم در این رقابت‌ها مسائل تکنیکی است.

بزرگترین هدف من در این تیم این است که فرصت بازی برابر پسرم را به‌دست آورم. ورزشکاران زیادی هستند که چنین هدفی دارند. لبرون جیمز، ریوالدو... افراد بسیار کمی چنین موقعیتی را پیدا می‌کنند و این در حالی است که تعداد زیادی دوست دارند این فرصت را داشته باشند. من این فرصت را خواهم داشت.»

دیگر خبرها

  • بازگشت روماریو پس از 16 سال: برانکارد لازم شدم!
  • بیانیه مشترک آمریکا و ۱۷ کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس | قطر و مصر هم ضمانت کردند؛ پایان جنگ نزدیک است؟
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • آخرین تحولات اوکراین| تصمیم برلین برای عدم ارسال موشک‌های تاروس به کی‌یف تغییر نکرده است
  • خودرو جایزه کم مصرفان برق/ توافق نفتی آمریکا و چین
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت