Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@13:10:41 GMT

رسانه سعودی: تراکتور ترس را به جان النصر انداخت

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۵۸۲۵

رسانه سعودی: تراکتور ترس را به جان النصر انداخت

رسانه سعودی به تمجید از پیروزی پرگل تراکتور مقابل سایپا پرداخت

به گزارش طرفداری، تیم تراکتور شب گذشته در آخرین بازی فصل خود در لیگ برتر کشورمان به مصاف سایپا رفت و با نتیجه پرگل 5 بر یک به پیروزی رسید.

این پیروزی تراکتوری ها در رسانه سعودی بازتاب داشت و سایت «سعودی اسپورت» به این موضوع این طور پرداخت و نوشت: تراکتور ایران ترس را بر جان النصر قبل از دیدار مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایرانی در آخرین بازی خود در لیگ ایران با قدرت سایبا را با نتیجه 5 بر یک شکست داد.

دیدار تراکتور با النصر قرار است در تاریخ 23 شهریور در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه برگزار شود.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس مجتبی محرمی در طرفداری: گفتند مویت بلند است، نمی توانی مربی باشی! عذرخواهی مهدی تارتار از هواداران سپاهان: صادقانه بگویم برای شکست پرسپولیس خیلی تلاش کردیم اما نشد! / فیلم طعنه مدافع پرسپولیس به فرهاد مجیدی: من به این ها نمی بازم! داوید آلابا بابت 5 سال حضور در رئال مادرید، مبلغی حدود 115 میلیون یورو دریافت خواهد کرد پیشنهاد 100 میلیون پوندی منچسترسیتی به استون ویلا برای جذب جک گریلیش

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • جا ماندگان جام ؛ شانس مدعیان غیر از پرسپولیس
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • اردوغان: نتانیاهو شبیه هیتلر است/ عربستان سعودی: تداوم ارتکاب جنایات جنگی از سوی نیروهای اشغالگر اسرائیلی در غزه را محکوم می کنیم/ حزب الله مقر تیپ گولانی در عکا را هدف حمله پهپادی قرار داد/ رسانه صهیونیستی: داستان حقیقی این است که ما آنگونه که نتانیاهو م
  • عکس‌| مربی سابق پرسپولیس و تیم ملی در تراکتور
  • تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال