Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@17:11:01 GMT

سقوط تیم‌های خوزستانی در لیگ بیستم فوتبال

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۲۳۳

سقوط تیم‌های خوزستانی در لیگ بیستم فوتبال

ایسنا/خوزستان لیگ بیستم فوتبال ایران، برای فوتبال خوزستان با بهترین عنوان یعنی ششمی تیم فولاد به پایان رسید.

بیستمین فصل از فوتبال حرفه‌ای ایران، شب گذشته (هشتم مردادماه) با قهرمانی پرسپولیس به پایان رسید اما در آمار بهترین‌های این فصل فوتبال، تنها یک عنوان به سه تیم خوزستانی حاضر در مسابقات رسید.

به گزارش ایسنا، در بخش بهترین خط دفاع، پس از پرسپولیس با ۱۴ گل خورده، فولاد با ۱۸ گل خورده، عنوان دومی در این بخش را به خود اختصاص داد و  این تنها "ترین" برای خوزستان در این فصل از فوتبال لیگ برتر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته در بین سه تیم خوزستانی نیز عنوان بیشترین پیروزی، کمترین باخت، بهترین خط حمله، بهترین خط دفاع، بیشترین تفاضل گل و بیشترین برد در لیگ بیستم به فولاد رسید. فولادی‌ها در این فصل با ۱۰ برد، ۱۴ مساوی، ۶ باخت، ۲۷ گل زده، ۱۸ گل خورده و تفاضل گل ۹ و کسب ۴۴ امتیاز و عنوان ششمی، بهترین عملکرد را بین تیم‌های خوزستانی داشتند. البته فولاد که فصل گذشته با ۵۱ امتیاز در رده سوم قرار گرفت و به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرد، در این فصل با سقوط سه پله‌ای مواجه بود و به سهمیه هم نرسید.

نفت آبادان و نفت مسجدسلیمان نیز در لیگ بیستم نتوانستند عنوانی بهتر از دهمی و سیزدهمی به دست آورند، این در حالی است که این دو تیم در فصل گذشته در رده‌های هفتم و هشتم قرار گرفته بودند. یعنی نفت آبادان سه پله و نفت مسجدسلیمان پنج پله سقوط داشت.

همچنین شاگردان نکونام اگرچه در این فصل شانس رسیدن به سهمیه آسیایی را از طریق لیگ برتر از دست دادند اما همچنان امیدوارند تا خوزستان را برای دومین بار از مسیر جام حذفی به آسیا برسانند. پیش از این نیز شاهین اهواز از طریق جام حذفی، مسافر آسیا شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال نفت آبادان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان لیگ بیستم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • حمایت دانشجویان خوزستانی از اعتراضات ضد صیهونیستی در دانشگاه های آمریکا+فیلم
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • بیش از ۵۰ مربی و معلم خوزستانی با رهبری دیدار می‌کنند
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران