Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@03:44:59 GMT

ریه‌های نجمه خدمتی بعد از ناکامی

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۶۴۱۲

ریه‌های نجمه خدمتی بعد از ناکامی

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرآنلاین به توکیو، نجمه خدمتی پس از حذف شدن از مرحله مقدماتی تیراندازی با تفنگ ۵۰ متر سه وضعیت بانوان اظهار داشت: ما حتما باید با فشنگ تمرین کنیم تا لگد سلاح و وزش باد را کنترل کنیم و در نهایت بهترین عملکرد را داشته باشیم اما به خاطر نداشتن تجربه، کارمان سخت شد.

وی ادامه داد: وقتی باد شروع شد کمی شرایط سخت شد طوریکه باید از نظر ذهنی خودم را بیشتر آماده می کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ملی پوش تیراندازی در پاسخ به این سوال که این نداشتن فشنگ ها چقدر در عملکرد شما تاثیر داشت؟" گفت: اگر متوجه شده باشید سطح رکوردها بالا بود و تمام فینالیستها ورزشکاران قدری هستند که هر روز با فشنگ تمرین می کنند، آنها در مهد تیراندازی کار خود را دنبال می کنند. امریکا و آلمان از جمله این کشورها هستند، بعید می دانم کسی از آسیا فینالیست شده باشد.

خدمتی افزود: خودم شش نمره اختلاف داشتم اما تمام تلاشم را کردم و از این بیشتر ناراحت هستم که برخی تیرهایم با بدشانسی از دست رفت. تیرهایم ۹.۹ میخورد که اگر ۱۰ میخورد رنکینگم بالاتر می رفت و می توانستم به فینال برسم.

وی تاکید کرد: در کل رشته اصلی من تفنگ بادی است و همه افتخاراتم در این رشته است، همه مردم در جریان هستند اما به تشخیص فدراسیون دو هفته قبل از اعزام من را در تیم تفنگ بادی قرار ندادند که دلیلش را انتخابی و افت اعلام کردند اما میتوانستند با توجه به تجربه و افتخار افرینی که داشتم من را انتخاب کنند.

این بانوی تیرانداز تصریح کرد: من همه تمرکزم روی تفنگ بادی بود. دو هفته قبل از المپیک بهم ریختم ولی امیدوارم روز به روز شرایطم بهتر شود.

نجمه خدمتی که بعد از گفتن این جملات به شدت متاثر شده بود در حالی که اشک می ریخت، گفت: ناراحتم چون دوست داشتم برای مردم کشورم مثل همیشه افتخار آفرینی کنم.

۲۵۶ ۲۵۱

کد خبر 1540358

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیراندازی المپیک ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند

بانوی ملی‌پوش پاراتیراندازی ایران از صعود به فینال ماده تفنگ سه وضعیت در جام جهانی بازماند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه رقابت‌های جام جهانی پاراتیراندازی در کره جنوبی، رقیه شجاعی ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در ماده تفنگ سه وضعیت در مرحله مقدماتی با کسب هزار و 145 امتیاز با یک نمره اختلاف در جایگاه نهم ایستاد و از راهیابی به فینال بازماند. شجاعی پیش از این در ماده تفنگ بادی ایستاده در جایگاه هشتم قرار گرفته بود.

جام جهانی پاراتیراندازی| 3 طلا، نقره و برنز برای ایران

 

در این دوره از رقابت‌ها تیم تپانچه بادی میکس کشورمان متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی به مدال نقره رسید، محمدرضا میرشفیعی در ماده تپانچه بادی آقایان موفق به کسب مدال نقره شد و نسرین شاهی و ساره جوانمردی در ماده تپانچه بادی بانوان به مدال طلا و برنز دست پیدا کردند.

این مسابقات با حضور 125 ورزشکار (71 مرد و 54 زن) از 27 کشور جهان به میزبانی کره جنوبی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناکامی متا در مقابله با اطلاعات نادرست پیش از انتخابات
  • تراکتور به دنبال پایان ناکامی برابر استقلال
  • اعزام تیراندازان به جام جهانی باکو
  • خدمتی سخت اما دوست‌داشتنی
  • (ویدئو) ماجرای خدمتی که عباس کیارستمی در دهه ۷۰ به سینمای ایران کرد چه بود؟
  • محتویات عجیب صندوقی که از دل کشتی غرق‌شده بیرون آمد/ عکس
  • جام جهانی پاراتیراندازی|رقیه شجاعی از صعود به فینال بازماند
  • پرونده شمشیربازی ایران با حذف سازنچیان بسته شد
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت