Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، زهرا راستگو معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد از امروز تا اواسط هفته در بیشتر ساعات وضعیت جوی و دریایی استان به نسبت آرام است.

او ادامه داد: بنابراین در این مدت غبار محلی، در اواسط روز وزش باد و صبحگاه نیز در برخی از نقاط مه رخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هواشناسی بوشهر تا فردا جهت وزش باد متغیر، بیشتر شمال غربی تا جنوب غربی گاهی جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ و در طول روز گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی کرد.

راستگو افزود: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ و در طول روز گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

او بیان کرد: در شبانه روز گذشته اهرم و خورموج با ۴۶ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند و بقیه شهرها نیز در گرم‌ترین ساعات روز دمای ۴۰ تا ۴۵ درجه را گزارش کرده‌اند.

بیشتر بخوانید

ثبت دمای ۴۰ تا ۴۷ در نقاط مختلف بوشهر/ هفته آینده جو و دریا آرام است خرماپزان بوشهر ادامه دارد/ دریا امروز و فردا مواج است

معاون اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۲:۲۰ بامداد، جزر اول ساعت ۰۹:۰۴، مد دوم ساعت ۱۳:۳۹ و جزر دوم ساعت ۱۹:۴۸ خواهد بود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی بوشهر وضعیت جوی و دریایی وضع هوا وضع آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم

ایسنا/قم کارشناس هواشناسی قم، با بیان اینکه سرعت وزش باد امروز به حدود ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید، گفت: برای فردا (جمعه) آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

محمدرضا قاضی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه برای امروز بعدازظهر بارش رگباری را پیش‌بینی‌ می‌کنیم، اظهار کرد: پدیده غالب برای امروز وزش باد شدید و گرد و غبار خواهد بود.

کارشناس هواشناسی قم، ادامه داد: سرعت وزش باد امروز به حدود ۶۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

وی تاکید کرد: برای فردا (جمعه) آسمان نیمه ابری تا ابری و در برخی ساعات همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

قاضی با بیان اینکه برای امروز کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا را پیش‌بینی می‌کنیم، تصریح کرد: روز گذشته حداکثر دمای هوا ۳۰ درجه سانتی‌گراد بود و انتظار داریم امروز حداکثر دمای هوا به ۲۵ درجه‌ سانتی‌گراد برسد.

کارشناس هواشناسی قم با اشاره به روند افزایشی دما از فردا، یادآور شد: انتظار داریم از روز دوشنبه هفته آینده سامانه بارشی جدیدی، آسمان استان را در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه تحت تأثیر قرار دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • بارندگی‌ها در استان بوشهر تا شنبه تداوم دارد/ احتمال بارش تگرگ
  • رگبار باران و وزش باد، پدیده غالب پایان هفته قم
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • مرزبانی باید به سیستم‌های رصد و پایش الکترونیک دریا مجهز باشد
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • پیش‌بینی وزش باد و خیرش گردوخاک در قم
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان