Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- در شبانه روز گذشته 4 هزار و 537 نفر مبتلای جدید به کرونا در پاکستان شناسایی شدند.
به گزارش خبرگزاری آریا، پایگاه خبری "رادیو پاکستان" اعلام کرد: در ادامه روند افزایشی تعداد مبتلایان روزانه موج چهارم کرونا در پاکستان در 24 ساعت گذشته از مجموع 58 هزار و 203 آزمایش انجام شده در این کشور 4537 نفر کرونا مثبت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کرونای پاکستان در گزارش روزانه خود از شیوع کرونا افزود: در شبانه روز گذشته 86 نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده و 1489 نفر نیز بهبود یافتند، در این بازه زمانی همچنین 33 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری شدند.
افزایش چشمگیر تعداد مبتلایان روزانه کرونا در ایالت سند و ثبت بیشترین درصد تست‌های مثبت روزانه در شهر کراچی، دولت محلی را واداشت تا ضمن اعمال محدودیت‌های شدید کرونایی از دولت مرکزی قرنطینه کامل شهر کراچی را خواستار شود.
"اسد عمر" وزیر برنامه ریزی و رییس ستاد مبارزه با کرونا در پاکستان در مصاحبه‌ای ضمن مخالف با قرنطینه سراسری شهر‌های این کشور از اعمال قوانین سخت در راستای اجباری کردن واکسیناسیون کرونا خبر داده و اعلام کرد: فرصت واکسیناسیون اجباری تا 31 اگوست 2021 تمدید شده است.
دولت پاکستان تسریع روند واکسیناسیون برای مقابله با کرونا اقداماتی از قبیل الزامی کردن ارائه کارت واکسن برای پرواز‌های هوایی داخلی، بستن سیم کارت‌های تلفن همراه در صورت عدم واکسیناسیون را در نظر گرفته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ابتلا پاکستان کرونا در پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۶۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک

 
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس شبکه دامپزشکی، گفت: اجرای واکسیناسیون به موقع دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک، همچنین رعایت اصول امنیت زیستی و آموزش دامداران از مهمترین راه‌های پیشگیری از بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک در دام سبک است.

دکتر سید محمد سیاح، افزود:طاعون نشخوارکنندگان کوچک، بیماری ویروسی بسیار واگیر در گوسفند و بز است و این بیماری به شدت قابل انتقال در جمعیت نشخوارکنندگان کوچک و همچنین مشترک میان حیات وحش و جمعیت دام‌های اهلی است.

او گفت: عمده‌ترین راه انتقال، تردد دام آلوده در مکان‌هایی که تماس با حیوانات وحشی داشته و یا از آبشخور‌های مشترک استفاده می‌کننداست.

وی، افزود: طاعون نشخوارکنندگان کوچک با شروع ناگهانی تب، ریزش ترشحات چشم، بینی، زخم دهان، تنگی نفس، اسهال بدبو و سرفه بروز می‌کند و دام مبتلا به شدت لاغر و سپس تلف می‌شود، لذا در صورت شیوع، می‌تواند خسارات فراوانی به جمعیت دامی منطقه وارد می‌کند.

سیاح، تأکید نمود: از مهم‌ترین راه‌های پیشگیری از این بیماری، انجام واکسیناسیون به موقع دام‌ها و همچنین رعایت کلیه اصول امنیت زیستی در جابه‌جایی دام‌ها، دفن صحیح لاشه دام آلوده و ضد عفونی آبشخور‌ها است.

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش ۵ تنی پسماند روزانه اسالم با تفکیک از مبدا
  • واکسیناسیون دام‌ها علیه بیماری طاعون نشخوارکنندگان کوچک
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در 4 ماه گذشته خبر داد
  • ونزوئلا از ضرر ۲ میلیارد دلاری ناشی از تحریم‌ها در ۴ ماه گذشته خبر داد
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • وقتی «فرهنگ» در میدان «دیپلماسی» قد عَلَم می‌کند
  • توصیه آژانس دارویی اتحادیه اروپا درباره واکسن‌ کرونا
  • احتمال ابتلای مادران باردار به آلرژی در فصل بهار چقدر است؟
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل