Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@22:41:37 GMT

فاطمه کرم‌ زاده: در وضعیت درازکش عالی تیر زدم

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۰۴۷

فاطمه کرم‌ زاده در خصوص عملکرد خود در المپیک صحبت هایی را بیان کرده است

به گزارش طرفداری، فاطمه کرم‌ زاده پس از حذف در مرحله مقدماتی رشته تیراندازی با تفنگ 50 متر سه وضعیت بانوان المپیک ٢٠٢٠ توکیو گفت:

رکوردم زیاد جالب نبود. به خاطر شرایط آب و هوایی و اینکه تمرینات‌مان خیلی زیاد نبود مشکلاتی به وجود آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد:

ما در تمرینات مرکز را هدف نمی‌گیریم و تیر را به خارج از مرکز می‌زنیم تا باد تاثیرش را روی تیر بگذارد و تیر به مرکز بخورد. به دلیل تمرینات کم کار ما کمی سخت است.

کرم‌زاده گفت:

با وجود این شرایط من خیلی راضی بودم. در وضعیت درازکش عالی تیر زدم، حتی در تمرینات نیز اینگونه تیر نزده بودم.

تیرانداز کشورمان در پایان گفت:

در وضعیت ایستاده مثل همیشه بودم اما در وضعیت نشسته خوب ظاهر نشدم و بیش از ١٠ نمره نسبت به رکورد خودم کمتر زدم. اگر رکورد خودم را می‌زدم قطعا فینالیست می‌شدم.

اخبار داغ 

این زن با شورت بدن نما در المپیک جنجال کرد + عکس کاشف جام، حتی اگر در ثریا باشد | افسانه ای به نام پرسپولیس نامه تمجید خبرنگار سعودی از رکوردهای پرسپولیس توییتر بایرلورکوزن انتقال سردار آزمون را با چند ایموجی تایید کرد هامس رودریگز: نمی دانم فصل بعد در کدام تیم هستم؛ باید جایی باشید که شما را بخواهند تعجب و نارضایتی هواداران رم از انتقال الدار شاه مرادف

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس

رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی و عضو کمیسیون اتحادیه جهانی کشتی از لیست داورانی که شانس قضاوت در المپیک را داشتند، کنار گذاشته شد.

به گزارش ایسنا، اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • گفته بودم مراقب بازیکن لالیگایی باشید / مسئولان هم به ورزشگاه بیایند
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • برگزاری مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج