Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزنه بردار پارالمپیکی در دسته فوق سنگین با بیان این که به عنوان جانشین مرحوم سیامند رحمان کار سختی در پارالمپیک توکیو دارم، گفت: تلاشم بر این است که با کسب بهترین نتیجه جانشین خوبی برای سیامند باشم‌.

منصور پورمیرزایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به زمان کمی که تا شروع بازیهای پارالمپیک توکیو باقی مانده تمریناتم را بیشتر روی پیک قدرت، حفظ تکنیک و یکسری قوانین دیکته شده از سوی کادر فنی معطوف کرده ام تا به بهترین نتیجه در بازیهای پارالمپیک دست پیدا کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مرحوم سیامند رحمان در دسته فوق سنگین یک اسطوره بود و من در کنار او همواره به افتخارات زیادی دست پیدا کرده ام، هرچند جانشین او بودن کار سختی است، اما سعی دارم با کسب بهترین نتیجه دل مردم را شاد کنم.

این وزنه بردار دسته فوق سنگین ادامه داد: تا به امروز تجربه حضور در بازیهای پارالمپیک را نداشتم و برای اولین و آخرین بار در این دسته پارالمپیک را تجربه خواهم کرد. تصمیم دارم پس از شرکت در پارالمپیک توکیو از وزنه برداری خداحافظی کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر امید به کسب مدال طلا در دسته فوق سنگین هستید، خاطرنشان کرد: هدفم در وهله اول کسب مدال طلا پارالمپیک و سپس رکوردشکنی در دسته فوق سنگین است، البته دستیابی به چنین هدف مهمی بستگی به شرایطم در روز مسابقات و صلاحدید کادر فنی دارد. 

پورمیرزایی افزود: تلاش من و سایر وزنه برداران این است که با کسب ۵ مدال در پارالمپیک توکیو همچون پارالمپیک لندن در جایگاه قهرمانی قرار بگیریم.

وی در پایان زمان اعزام تیم وزنه برداری به بازیهای پارالمپیک توکیو را ۲۸ مرداد عنوان کرد.

انتهای پیام‌

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی پاراوزنه برداری بازیهای پارالمپیک دسته فوق سنگین پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم

مهدی تارتار می‌گوید جاه‌طلبی زیادی دارد و تشنه پیروزی است و از بازیکنانش هم همین را می‌خواهد.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار، سرمربی ملوان در کنفرانس خبری پیش از بازی با هوادار حاضر شد و در ابتدا گفت: بازی مثل همه بازی‌ها سخت است و امسال بازی آسان وجود ندارد و نتایج هفته‌های اخیر این را ثابت می‌کند. تیم‌های در خطر سقوط و مدعی در نیم فصل تقویت شدند. در هفته‌های اخیر هم ما با تیم‌های مدعی و در خطر سقوط بازی داشتیم و کار سختی بود.

تشنه برد هستیم

برای بازی فردا زمان زیادی برای تمرینات تاکتیکی نداشتیم ولی بازیکنان شناخت کافی را از هم دارند و فقط بحث‌های آنالیزی داریم. بعد از سه هفته نبردن تشنه برد هستیم. کاملا برای بازی آماده هستیم و از هواداران می‌خواهم ما را تنها نگذارند. هواداران ما از نظر اخلاقی و فرهنگی فوق العاده هستند، هم آقایان و هم بانوان‌. فردا هم دوست داریم کنار ما باشند‌.

بازیکنان بی انگیزه در ترکیب جایی ندارند

ما در هفته‌ گذشته جلسات آنالیزی و توجیهی برگزار کردیم و خواستیم با تمرکز بالا بازی کنند و انگیزه گذشته را از دست ندهند. اگر غفلت کنیم همین جایگاه هم از دست می‌دهیم. ما از بازیکنانی استفاده می‌کنیم که انگیزه کافی را داشته باشند وگرنه در ترکیب ما سخت قرار می‌گیرند. باید بدانند جایگاه چهارم بهتر از پنجم است. هرچقدر تنزل داشته باشیم در آینده کاری همه‌مان تاثیر منفی دارد. باید مصمم باشیم و با تمام وجود بازی کنیم. وقتی اختلاف یک گل هست هر لحظه ممکن است بازی مساوی شود. در بازی برگشت با استقلال خوزستان همه چیز برعکس شد و آنها گل مساوی را به ما زدند. بازی با استقلال خوزستان ضعیف‌ترین بازی فصل ما بود.

باید برای رتبه چهارمی تلاش کنیم

سخت است ولی دور از دسترس نیست. اگر ما غفلت نکنیم تیم‌های پایین‌تر به ما نمی‌رسند. ما نیم نگاهی به رتبه چهارم داریم و روی کاغذ شانس سومی هم داریم‌. ما باید برای چهارمی تلاش کنیم و این کار بزرگ را انجام بدهیم. ما کوتاه نمی‌آییم. من خودم جاه طلبم و از بازیکنانم هم این را می‌خواهم.

مصدومیت‌های جزئی داریم

ما محروم نداریم ولی مصدومیت‌های جزئی داریم چون بازی‌ها نزدیک است و باید با آن کنار بیاییم.

اهدای خون یک روز پیش از بازی

در انزلی این مشکل هست و من هم اُ منفی هستم و خواستم یک قدم کوچک بردارم و انشاالله که قبول باشد و خدا بپذیرد. از همه انزلی‌چی‌ها می‌خواهم که به هم‌نوعان‌شان کمک کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • دختر مازندرانی ستاره روز نخست مسابقات وزنه‌برداری کشور
  • ٧ طلا، سهم دختران وزنه‌بردار کرمانی در مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور
  • تارتار: تشنه برد هستیم و برای رتبه چهارم تلاش می‌کنیم
  • دختر وزنه‌بردار ایرانی با تیم پناهندگان در المپیک پاریس!
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!