Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:01:24 GMT

رگبار پراکنده پدیده غالب هواشناسی استان مرکزی است

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۶۸۳

رگبار پراکنده پدیده غالب هواشناسی استان مرکزی است

« رضا مرادی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت در ساعات بعدازظهر بر میزان پوشش ابر در آسمان مناطقی از استان مرکزی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب افزوده می‌شود و هر چند بارش‌های قابل ملاحظه‌ای در این مدت پیش‌بینی نمی‌شود اما احتمال وقوع رگبارهای پراکنده و نقطه‌ای در برخی از مناطق استان به‌ویژه مناطق شمال و نوار شرق استان دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بررسی‌ها نشان دهنده تداوم وزش بادهای شرق سو در بیابان‌های مرکزی کشور است که موجب تداوم وقوع گرد و خاک در این نواحی و انتقال به استان مرکزی در روزهای آتی می‌شود.

مسئول پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان مرکزی ادامه داد: ساوه با بیشینه دمای ۳۶ و ۶ دهم درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و شازند با کمینه دمای ۱۵ و یک دهم درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

۱۹۳ میلیمتر بارندگی در سال زراعی جاری ( اول مهرماه پارسال) تاکنون به ثبت رسیده است.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا اراک استان مرکزی وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی اداره کل هواشناسی مرکزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا اراک استان مرکزی تغییرات آب و هوا اراک استان مرکزی وزارت راه و شهرسازی سازمان هواشناسی اداره کل هواشناسی مرکزی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوی آرام در لرستان

به گزارش خبر گزاری صداو سمای استان لرستان؛ کارشناس هواشناسی استان لرستان گفت:برای فردا جوی آرام و پایدار در استان پیش بینی می‌شود.
 کبری غفوری نژاد افزود:روز دوشنبه از ساعات بعد از ظهر پوشش ابر منطقه افزایش می‌یابدو در مناطق غربی و جنوبی بارش‌های خفیف و پراکنده و گاهی همراه با رعد و برق خواهیم داشت.
 روز سه شنبه تا پایان هفته سامانه بارشی بر روی منطقه فعال خواهد بود .
در ۲۴ ساعت گذشته پپلدختر با دمای ۳۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و الشنر با ۵ درجه سانتیگراد بالایب صفر گرمتریمن و سردترین شهر‌های استان بودند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • وزش باد شدید و رگبار باران در تهران
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • جوی آرام در لرستان
  • افزایش دمای هوا در همدان
  • افزایش دمای هوا در همدان 
  • افزایش دمای هوا در آذربایجان‌غربی
  • پیش بینی کاهش دما در خراسان رضوی/آسمان ابری خواهد بود