Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید نظری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: رزمایش سراسری پایش و رصد مدیریت مصرف برق کشور در قالب طرح شهید عباسپور با همکاری بسیج در استان سمنان به اجرا درآمد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج نور شرکت توزیع برق استان سمنان بیان کرد: این رزمایش سراسری با محوریت مصارف برق ادارات، صنوف، کسبه و جلب مشارکت مشترکین خانگی و با همکاری سازمان بسیج و بسیجیان این شرکت اجرایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: در آئین آغازین این برنامه سراسری که با حضور متولی زاده مدیرعامل شرکت توانیر، سردار سیف، معاون عملیات سازمان بسیج کشور، جمعی از فرماندهان سپاه‌های استانی و مدیران عامل و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج صنعت برق همراه بود، با «رمز یا علی ابن ابیطالب (ع)» از مرکز پایش صنعت برق ایران عملیاتی شده و همزمان گروه‌های بازرسی و مدیریت مصرف برق به‌منظور بررسی وضعیت مصرف ساختمان‌های اداری و سایر مصارف به ادارات و اصناف پرمصرف مراجعه کرده و علاوه بر ارائه توصیه‌های لازم برای کـاهش مصرف، برق شماری از دستگاه‌های اجرایی پرمصرف قطع شد.

وی تصریح کرد: همزمان با این رزمایش، ۹ گروه به استعداد ۳۶ نفر، عملیات بازرسی و بازدید میدانی از وضعیت مصرف برق ادارات را به عمل آورده و هفت دستگاه اجرایی پرمصرف که طی روزهای گذشته نیز به اخطارهای ارائه‌شده توجه ننموده‌اند، برق آنان قطع شد.

نظری با اشاره به این‌که دو هفته اخیر، حدود ۹۰ اخطار برای اصناف پرمصرف صادر شده خاطرنشان کرد: ۵۰ مورد هم منجر به قطع برق پرمصرف‌ها شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سمنان رزمایش شهید پایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران از اجرای طرح پایش سارقان سابقه دار در این محدوده خبر داد و اعلام کرد که برپای ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه‌دار، پابند الکترونیک نصب شده است.

 به گزارش ایسنا، سردار مهدی کرمی با اشاره به اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از اسفندماه سال ۱۴۰۲ اظهارکرد: اجرای طرح پایش سارقین سابقه دار به صورت جدی در فرماندهی انتظامی غرب استان تهران و شهرستان های تابعه آن وارد فاز عملیاتی شده و در جریان اجرای این طرح تاکنون برپای تعداد ۳۰۰ نفر از سارقان سابقه دار، پابند الکترونیکی نصب شده است.

وی ادامه داد: از زمان اجرای طرح مذکور در انتظامی غرب استان تهران شاهد کاهش ۱۲ درصدی وقوع سرقت در غرب استان تهران بودیم.

کرمی تصریح کرد: با تداوم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه محکومیت بالای چهار فقره سرقت، کنترل لحظه‌ای سارقان سابقه‌دار و حرفه‌ای در دستورکار پلیس قرار گرفته و از اثرات مطلوب آن می‌توان به افزایش ۴۸ درصدی نسبت کشف به وقوع سرقت‌ها در فروردین ماه سال ۱۴۰۳ اشاره کرد.

به گفته جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران شناخت پاتوق‌های اجتماع سارقان، پیشگیری از وقوع سرقت‌های باندی توسط سارقان از مزایای مهم اجرای طرح پایش و کنترل سارقان دارای سابقه است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار توانیر به مشترکان پرمصرف برق/ با استفاده از کولرگازی منتظر قبض نجومی باشید
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • فرصت برای تعیین تکلیف املاک ادارات کرمان
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان