Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@11:54:32 GMT

تشدید قوانین ضدکرونایی برای مسافران در آلمان

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۷۸۸۶

تشدید قوانین ضدکرونایی برای مسافران در آلمان

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از خبرگزاری رویترز، براساس این قوانین، تمامی مسافران واکسینه نشده که از فردا وارد آلمان می شوند ملزم هستند نتیجه منفی تست کرونایشان را ارائه کنند.

پیش از این فقط مسافرانی که از طریق ناوگان هوایی وارد آلمان می‌شدند، ملزم بودند در صورتی که واکسینه نشده اند، تست کرونای منفی خود را ارائه کنند و افرادی که از طریق جاده، زمینی ، دریایی و خطوط راه آهن وارد این کشور می شدند، ملزم به ارائه نتیجه منفی تست کرونا خود نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تصمیم دولت المان در بحبوحه افزایش نگرانی‌ها نسبت به احتمال انتقال دلتا ویروس از سوی مسافران به شهروندان آلمان همزمان با گسترش این گونه کرونا در کانون های گردشگری در سراسر جهان اتخاذ شده است.

در این میان کودکان کمتر از ۱۲ سال از این قوانین مستثنی هستند.

چند روز پیش مشخص شد که از هر پنج مورد جدید مبتلا به کرونا در آلمان یک نفر مربوط به فردی بوده که از خارج از این کشور وارد شده است به طوریکه مسافرانی از اسپانیا و ترکیه حدود ۵۰۰ مورد در این راستا بودند.

شمار  موارد جدید ابتلا به کرونا در اسپانیا به سرعت رو به افزایش است.

 در آلمان نیز موارد ابتلا از ائایل ماه ژوئیه رو به افزایش بوده البته به طور سریع و جدی نبوده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا آلمان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آلمان محدودیت های کرونا ویروس کرونا آلمان محدودیت های کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۷۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند

ایسنا/هرمزگان رییس پلیس راهور کیش یکی از راه‌های تقویت فرهنگ ترافیک و کاهش حوادث توسط راکبین موتورهای شارژی در کیش را ارتقاء دانش افراد در حوزه فرهنگ ترافیک عنوان کرد.

سرهنگ مهدی توانگر امروز (هشتم اردیبهشت ماه) با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران افزود : راکبین کلیه موتورهای شارژی توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی در ساعت ۸ صبح روزهای پنجشنبه در سینما لبخند هستند.

وی افزود: برابر تماس‌های مکرر مردمی با سامانه ۱۲۰ و اهمیت حفظ برند فرهنگ ترافیک کیش، موتورهای شارژی فاقد پلاک، موتور راکبین فاقد کلاه ایمنی و دارای تخلفات ترافیکی توقیف خواهند شد.

رئیس پلیس راهور کیش تاکید کرد: با احترام به حقوق دیگران، رعایت قوانین فردی و اجتماعی برای حفظ آرامش و امنیت اجتماعی در جزیره کیش تلاش کنیم به نحوی که شاهد برخورد و توقیف با هیچ دستگاه موتور شارژی نباشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تشدید انتقادها از خشونت پلیس آلمان علیه حامیان فلسطینیان
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟
  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • کشمکش وزارت‌های دارایی و دفاع آلمان بر سر افزایش بودجه نظامی
  • اقامت در مجموعه آب درمانی محلات ۵۷ درصد افزایش یافت
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • افزایش میزان فرونشست‌های زمین همزمان تشدید بارندگی‌ها