Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از عبور تعداد بیماران بستری شده ناشی از کرونا در بیمارستان‌های استان از ۴۰۰ نفر خبر داد.

سید احمد هاشمی در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: در حال حاضر ۴۴۶ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۶۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری شدند و چهار نفر نیز جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آمار موارد بستری شده ناشی از این بیماری در استان سیر صعودی دارد ادامه داد: به رغم این موضوع، تعداد مرگ و میر استان تغییر چندانی ندارد که افزایش تجربه پزشکان و کادر درمانی در مراقب از بیماران در این خصوص تأثیر بسیاری داشته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیشتر فوتی‌های استان مربوط به افراد بالای ۵۰ سال است و خانواده‌ها باید بیش از پیش آن‌ها مراقبت کرده و موارد بهداشتی را رعایت کنند.

هاشمی با اشاره به اینکه درصد تست‌های مثبت در استان افزایش یافته و به بیش از ۴۰ درصد رسیده است، اظهارکرد: واکسیناسیون گروه‌های مختلف در استان درحال انجام است اما نیازمند همراهی بیشتر مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: تنها و موثرترین راه جلوگیری از بیماری کرونا و حفظ سلامت مردم، همکاری با دستگاه سلامت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی است و از تمام مردم درخواست می‌شود موارد بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کروناویروس ویروس کرونا خراسان شمالی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد

آفتاب‌‌نیوز :

دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره‌ای به مدت چند ساعت بوده است.

به گزارش «عربی ۲۱»، ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • شناسایی بیش از ۲۲هزار بیمار دیابتی در نیشابور
  • دیدارجمعی ازکارگران خراسان‌شمالی با مقام معظم رهبری
  • حـذف کودکان مهاجر از سلامت
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • تأثیر عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران