Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:49:46 GMT

رجیستری تبلت‌های مسافری هنگام ورود به کشور

تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۶۷۸۴۲۲

رجیستری تبلت‌های مسافری هنگام ورود به کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، سید روح الله لطیفی گفت: مسافرانی که از امروز وارد کشور می‌شوند و با خود تبلت به همراه دارند باید قبل از خروج از گمرک، نسبت به رجیستر دستگاه اقدام کنند.

وی با اشاره به پایان مهلت رجیستری تبلت‌ها از امشب اظهار کرد: مهلت رجیستری تبلت‌های لنوو از تاریخ دوم مرداد تمام شده و برای سایر تبلت‌ها از ساعت ۲۴ امشب تمام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطیفی در ادامه بیان کرد: مسافرانی که از ساعت ۲۴ امشب از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی وارد کشور می‌شوند و با خود تبلت به همراه دارند باید آن را ثبت کنند، یعنی قبل از خروج از گمرک ورودی آن را به بخش مسافری همان گمرک اظهار کنند تا فرآیند رجیستر آن دستگاه آغاز شود.

سخنگوی گمرک افزود: به شرط اینکه کالاهای همراه آن‌ها از نوع تجاری نباشد، یعنی تبلت صرفاً مسافری باشد و به قصد تجارت وارد نشده باشد، مقدمات اولیه رجیستری مانند تلفن همراه انجام می‌شود و مابقی اقدامات لازم نیز باید در سامانه و سامانه همتا انجام شود.

لازم به یادآوری است که استعلام اصالت و رجیستری ساعت‌ها و تبلت‌ها و موبایل‌ها فقط از طریق کد دستوری «*۷۷۷۷#» امکان‌پذیر است.

کد خبر 5259531

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح رجیستری موبایل واره ها گمرک ایران مصرف برق قیمت دلار دولت سیزدهم قیمت نفت اقتصاد آمریکا مجمع عالی علوم انسانی اسلامی قطعی برق قیمت جهانی نفت قیمت طلا اقتصاد اسلامی قیمت سکه بهار آزادی وزارت راه و شهرسازی قیمت جهانی طلا اقتصاد چین تبلت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد

جولای ۲۰۲۲ (مرداد ۱۴۰۱)، HTC تبلت A101 را در بازارهای آفریقای جنوبی و روسیه معرفی کرد. دو سال از آن زمان می‌گذرد و اکنون تبلت HTC A101 Plus Edition در روسیه رونمایی شده است.

تبلت میان‌رده‌ی جدید اچ‌تی‌سی صفحه‌نمایش ۱۰٫۹۵ اینچی WUXGA از نوع IPS LCD با وضوح ۱٬۹۲۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل و نسبت تصویر ۱۶:۱۰ دارد. قدرت دستگاه را تراشه‌ی Unisoc T606 با فرکانس ۱٫۶ گیگاهرتز تامین می‌کند. انتظار می‌رفت نسخه‌ی پلاس قدرتمندتر از نسخه‌ی سال ۲۰۲۲ باشد؛ اما نسخه‌ی A101 با تراشه‌ی Unisoc T618 عملکرد بهتری دارد.

فضای‌ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از کارت حافظه‌‌ی میکرو SD تا ۲۵۶ گیگابایت، ۸ گیگابایت رم، باتری ۷٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۰ وات و اندروید ۱۴ از دیگر مشخصات تبلت جدید اچ‌تی‌سی است.

تبلت A101 پلاس‌ ادیشن دارای دوربین اصلی دوگانه‌ی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، اسپیکرهای چهارگانه، بازکردن قفل با چهره، Wi-Fi 802.11 با پشتیبانی از حالت دوبانده، بلوتوث ۵، اتصال USB Type-C و دو اسلات نانوسیم است. ابعاد آن ۲۵۶٫۶ در ۱۶۸٫۲ در ۷٫۵ میلی‌متر و وزنش ۵۰۱ گرم است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • «هفت» از امشب راهی آنتن تلویزیون می‌شود + ساعت پخش
  • «هفت» از امشب راهی آنتن می‌شود/ بررسی موضوع جنایی
  • ورود دانشجویان عمره گزار به مدینه
  • بارش باران و هوای مطبوع بهاری در بندرعباس + فیلم
  • آنتن شبکه تهران از امشب انتخاباتی می‌شود
  • پیکر شهید گمنام وارد یزد شد
  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • فعالسازی خط مسافری دریایی خرمشهر به بصره
  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی