Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان گفت: بخش باقیمانده آزادراه شرق اصفهان به طول ۸ کیلومتر در هفته جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری خواهد رسید. علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با میزانT در توضیح آخرین وضعیت آزادراه شرق اصفهان گفت: بخشی از قطعات یک و دو آزادراه شرق اصفهان در آبان ۱۳۹۹ به طول ۵۵ کیلومتر به بهره براری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: بخش باقیمانده از قطعه ۲ آزادراه شرق اصفهان که از مهمترین بخش‌های این آزادراه به شمار می‌رود و این کریدور را به کریدور جاده‌ای شرقی – غربی کشور و جاده نائین متصل می‌کند طی ماه‌های اخیر تکمیل شده و قرار است در هفته جاری با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.   مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان در خصوص مزایای افتتاح بخش باقیمانده آزادراه شرق اصفهان گفت: تکمیل بخش باقیمانده آزادراه شرق اصفهان باعث تسهیل حمل و نقل بار و مسافر استان‏های شمالی کشور به استان‌های اصفهان، فارس، چهارمحال و بختیاری، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد می‌شود.   اتصال کریدور شرقی – غربی کشور به کریدور آزادراهی شمالی – جنوبی کشور   صلواتی بیان کرد: افزایش بهره ‏وری آزاد راه اصفهان ـ نطنز ـ کاشان و اتصال کریدور شرقی – غربی کشور به کریدور آزادراهی شمالی – جنوبی کشور از جمله دلایل اهمیت این پروژه محسوب می‌شود.   وی در توضیح کاهش زمان سفر به واسطه افتتاح بخش باقیمانده آزادراه شرق اصفهان گفت: با کاهش ۳۵ کیلومتری مسیر اتصال شمال به جنوب اصفهان زمان سفر بین استان‌های شمالی و جنوبی بالغ بر ۸۰ دقیقه کاهش می‌یابد که مصرف سوخت سالانه را بالغ بر ۱۵ میلیون لیتر و ۷۳۰ میلیون لیتر در دوره بهره‌برداری ۲۰ ساله، کاهش می‌دهد.   مجری طرح‌های زیربنایی استان اصفهان در ادامه گفت: کاهش حدود ۱۵ درصدی سوانح و تلفات جاده‌ای استان به واسطه افتتاح بخش باقیمانده آزادراه شرق اصفهان از دیگر مزایای این آزادراه است.   صلواتی در توضیح هزینه ساخت این پروژه گفت: هزینه ساخت ۸ کیلومتر باقیمانده آزادراه شرق اصفهان بیش از یک هزار و ۵۲۰ میلیارد ریال بوده است که در حال حاضر ارزش روز آن به ۳ هزار و ۱۶۰ میلیارد ریال می‌رسد.   بیشتر بخوانید: افتتاح آزادراه غدیر یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های کشور   انتهای پیام/ برچسب ها: اخبار اقتصادی آزادراه وزارت راه و شهرسازی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی آزادراه وزارت راه و شهرسازی اصفهان گفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟

تین نیوز

استاندار فارس ضرب الاجلی برای نصب دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تعیین کرده است اما آیا این دوربین ها به توانمندی های شرکت های دانش بنیان داخلی که دوربین های آنها می تواند تلفات را 50 درصد و تصادف های مرگبار را تا 85 درصد کاهش دهد توجهی شده است؟

اتوبان اصفهان شیراز یک آزادراه تازه تاسیس است که هنوز دوربین های کنترلی و نظارتی برای آن تامین و نصب نشده است. به همین دلیل این اتوبان گاهی به جولانگاه متخلفانی تبدیل می شود که با سرعت های بالای 150 کیلومتر و 170 کیلومتر و حتی بیشتر در این محور تردد می کنند.

نبود دوربین های نظارتی در آزادراه اصفهان شیراز تصادف های مرگباری در این اتوبان رقم زده است و بیم آن می رود که تعداد این تصادفات در آینده بیشتر شود.

در فیلمی که در ادامه می بینید به این موضوع پرداخته ایم.  

آقای ایمانیه استاندار فارس خواستار تسریع در نصب دوربین های نظارتی شده و در این مورد ضرب الاجلی تعیین کرده است. سوال اینجاست که آیا از توان شرکت های دانش بنیان داخلی برای برطرف کردن نیاز آزادراه اصفهان شیراز به دوربین های نظارتی استفاده می شود؟


 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جنگ کریدورها، موقعیت و فرصت ویژه ایران
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • تصادف ۲ خودرو در آزادراه امیرکبیر با ۷ فوتی و مصدوم
  • نقش ۴۵ نماینده باقیمانده بر عملکرد مجلس
  • لغزندگی برخی از محور‌های مواصلاتی استان
  • ◄ دوربین های آزادراه اصفهان شیراز ؛ چگونه تصادف های مرگبار را 85 درصد کاهش دهیم؟
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی