Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران از اولویت قرار گرفتن پرداخت به موسسات پیشرو در اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک خبر داد.

به گزارش برنا؛ محمدمهدی ناصحی،  مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: در راستای اجرای تکالیف قانونی مرتبط با دولت الکترونیک، سازمان بیمه سلامت ایران با همکاری سایر سازمان های ذیربط، همه تلاش خود را به منظور پیاده سازی نسخه الکترونیک به کار بسته و به همین منظور پرداخت به موسساتی که در اجرای نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک، پیشرو بوده‌اند در اولویت پرداخت‌های سازمان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به گونه‌ای که اکنون هزینه نسخ الکترونیک ارسال شده تا خرداد سال ۱۴۰۰ پرداخت شده و بزودی هزینه تیر ماه نیز پرداخت خواهد شد.

ناصحی تصریح کرد: این پرداخت مشمول همه مطب ها و موسسات اعم از دولتی، خصوصی، خیریه و غیر دولتی است که اسناد خود را به صورت الکترونیک ارسال کرده‌اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت دولت ایران الکترونیک بیمه سلامت نسخه نویسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه‌گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • تمدید اعتبار بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی در خوزستان
  • نسخه کاغذی جایگزین نسخه نویسی الکترونیک در زمان قطعی سامانه بیمه سلامت
  • چگونگی خدمات‌دهی به بیماران در زمان قطع سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک بیمه سلامت
  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ ۲۶ همت بدهی بیمه‌ها
  • بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه گر به داروخانه‌ها
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن