Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور یــزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن اصفهان به همراه امیر ایرانپور مدیرعامل شــرکت مهندسی و پویش ســاخت ذوب آهن با مســعود احمد رایزن بازرگانی و سرمایه گذاری سفارت پاکستان پیرامون همکاری در صنعت فولاد دیدار و گفتگو کردند. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با توجه به ســابقه بیــش از نیم قرنــی ذوب آهن اصفهان در تولید فولاد و دارا بودن نیروی انسانی متخصص و توانمند که در داخل کشــور منشــاء خدمات بســیاری در واحد های مختلف فولادی بوده اند، در این دیــدار در خصوص همکاری بین دو کشور در زمینه های فولادی و صادرات خدمات فنی و مهندسی از ســوی ذوب آهن که می تواند در خارج از کشــور و خصوصا در کشــور دوست و همســایه به ارائه خدمت بپردازد، بحث و رایزنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی ایــن دیــدار مدیرعامل ذوب آهــن اصفهان در خصــوص توانمندی های ایــن مجتمع عظیم صنعتی و تولیدات این شرکت توضیحاتی را ارائه نمود و همچنین طرف مقابل در زمینه های قابل همکاری مطالبی را اظهار داشت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است

سرمربی موقت تراکتور گفت: فلسفه فوتبال ما مثل فولاد خوزستان، ارائه بازی تهاجمی و تماشاگر پسند است.

به گزارش ایسنا، حمید مطهری در نشست خبری قبل از بازی با فولاد خوزستان، اظهار کرد: ابتدا از اهالی رسانه استان خوزستان، بابت عدم حضور در نشست خبری پیش از بازی به دلیل ساعت پرواز تیم، عذرخواهی می‌کنم. احترام زیادی برای رسانه‌ها قائل هستم.

او ادامه داد: بازی تراکتور و فولاد خوزستان برای تیم میزبان بسیار مهم و حیاتی است و قطعاً تیم حریف هجومی بازی می‌کند. ما هم باید هوشیار بوده و با انضباط بازی کنیم. البته مطمئن باشید تیم تراکتور هم بازی تدافعی انجام نخواهد داد و فلسفه ما ارائه بازی تهاجمی و هوادار پسند است. 

سرمربی موقت تراکتور افزود: فردا برای دفاع از اعتبار خود فوتبال بازی می‌کنیم و نیم نگاهی نیز به ارتقای جایگاه‌مان در جدول لیگ برتر داریم. دیدار فولاد خوزستان و تراکتور، بازی زیبایی می‌شود و تماشاگران از تماشای آن لذت خواهند برد.

مطهری درباره انتخاب بیژن حیدری به عنوان داور مسابقه با فولاد، تصریح کرد: دکتر بیژن حیدری از داوران باتجربه و کم اشتباه فوتبال کشورمان است و انشالله قضاوت خوبی را مثل همیشه از ایشان ببینیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مطهری: فلسفه فوتبال ما تهاجمی است
  • جریمه سنگین ویسی در آستانه بازی با تراکتور؛ مدیرعامل باشگاه: حقمان را پس می‌گیریم
  • سفرهای سریالی مقامات سعودی به پاکستان برای تجارت و سرمایه‌گذاری
  • واکنش مدیرعامل فولاد به جریمه عجیب ویسی!
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • صدور خدمات فنی و مهندسی یک ضرورت است/ اجرای پروژه اومااویا به دست متخصصان ایرانی
  • معیار تعرفه خدمات مهندسی نباید قیمت ماست باشد
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • خرید ۲۸ هزار تن گندم از کشاورزان استان بوشهر
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری