Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در آستانه فرا رسیدن ماه محرم و ایام عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران همچون سال گذشته برنامه «تکیه» را به منظور میزبانی از عزاداران حسینی برگزار می‌کند.

با توجه به اوج‌گیری دوباره شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مجالس عزاداری ماه محرم، در نشست مشترک سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و ستاد مقابله با کرونا که به منظور دریافت نکات و توصیه‌های ستاد برای برگزاری مراسم ماه محرم برگزار شد، ستاد مقابله با کرونا شروط برگزاری مراسم ماه محرم را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس برگزاری مراسم در زمان کمتر از دو ساعت، برگزاری در فضای روباز، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توسط عزاداران به عنوان چهار شرط این ستاد تعیین شد.

با توجه به این شروط، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با هماهنگی با سایر نهاد‌ها در قالب برنامه «تکیه»، فضا‌های روباز تعدادی از فرهنگ‌سراها، بوستان‌ها، امامزاده‌ها، مساجد و مدارس شهر تهران را در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار می‌دهد.

هیئت‌های شهر تهران برای رزرو اماکن می‌توانند با سامانه ۱۸۳۷ تماس بگیرند. علاقه‌مندان همچنین می‌توانند به صورت حضوری به میدان امام حسین (ع) یا ستاد سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان فرهنگی هنری ماه محرم سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزاری مراسم ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۶۷۸۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه

دریافت 35 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر (ع) مراسم عزاداری خیابانی و شاه حسین گویان پیش از ظهر شنبه در ارومیه برگزار شد.

کد خبر 6096354

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم عزاداری در ساوجبلاغ
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفرصادق(ع) در ارومیه
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • دسته‌های عزای امام صادق (ع) از مدارس تا مساجد برپا می‌شود
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان
  • برگزاری محفل شعر گویشی شاعران بختیاری در دزفول